/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Danish Music Awards 2001! HJÆLP!!!!!
Fra : GIBben
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 09-01-04 00:39

Jeg mangler med stort M optagelsen af DMA 2001 på video eller andet. Er der nogen af jer der har den liggende eller ved hvor man kan få fat i det henne ? Det er det show hvor Erann DD, Filur og DJ Aligator optræder. Kan jeg evt. få det optaget over af en af jer ?

mvh. Tina

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-04 01:02

Har du kasaaa installeret så prøv at skrive det i browseren der og du er måske heldig Mvh SUNE

Kommentar
Fra : GIBben

Dato : 09-01-04 17:13

Det duer desværre ikke. det findes ikke på nettet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-04 23:02

Skal du ikke have lukket spørgsmålet ?? Mvh Sune

Kommentar
Fra : GIBben

Dato : 06-02-04 23:16

næh.... venter stadig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-04 23:20

Der er ikke så mange der ser det her du kan jo lægge dit spørgsmål i et nyt spørgsmål og derved komme op på forsiden igen og så bare gi det feks5 poient Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-05 00:17

Skal du ikke have lukket dit spørgsmål ?? Mvh sune