/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Boxerhund i Århus eller omegn
Fra : nillenolle
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 07-01-04 21:47

Hej!

Jeg søger andre boxerhundevenner, som har et pasningsproblem!! - Jeg har haft boxerhund hele min barndom men bor nu i lejlighed og vil ikke anskaffe en boxer før jeg en dag flytter i hus! - Derfor tænkte jeg, at der måske var nogen som ville låne mig deres hund en gang i mellem og samtidig selv blev aflastet lidt!!!

På genmail!!

Kommentar
Fra : monyi

Dato : 09-01-04 14:31

Hej!
Jeg kunne aldrig finde på at låne mine hunde ud, til en som jeg ikke kender.
Jeg skal kende folk temmelig godt, og vide at de har det lige så godt, som her hjemme.

Kommentar
Fra : nillenolle

Dato : 09-01-04 18:50

Tjaaa.....Det er da heller ikke den mest normale måde at kontakte folk på, men når jeg nu er tilflytter og ikke kender så mange her i Århus, tænkte jeg, at det kunne være en indgangsvinkel.
Du er vel i din gode ret til ikke at ville låne din hund ud, men til gengæld lærer du jo så heller ikke nogen at kende (Mig)som gerne vil have/låne en weekendhund. Jeg tænkte nu bare at det måske kunne være en hjælp for nogen som havde pasningsproblemer i weekender eller ferier, men det har du jo så åbentbaret bare slet ikke problemer med så det er jo bare godt for dig!

Hej!!

Kommentar
Fra : monyi

Dato : 11-01-04 12:56

Hej
Dine tanker er gode nok, men hvorfor ikke lære folk at kende først,og så tilbyde hundeluftning?

Kommentar
Fra : nillenolle

Dato : 11-01-04 15:07

Tja...det er vel så bare min belutning at jeg i dette tilfælde vil gå den anden vej rundt - Og desuden har jeg på nu 4 måneder kun mødt 1 boxerhund i Århus og det var i går aftes!!! - Så det er ikke fordi det vrimler med boxerhundeejere som jeg kan antaste på gaden!!! - hvilket jo så heller ikke just er den helt almindelige måde at komme i kontakt med mennesker på!! - Men hva....Jeg prøver så noget nyt og så må jeg se hvordan det går!!