/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af 3510i med kabel (F/Mbus eller ~
Fra : Stefan_B
Vist : 478 gange
300 point
Dato : 06-01-04 08:25

Jeg har to 3510i til at ligge. Den ene har jeg glemt sikkerhedskoden til og kan ikke komme ind på telefonen fordi man både skal låse telefonen op og trykke sikkerhedskoden ind. Den anden har jeg trykket simlock koden forkert ind 5 gange. Som sagt har jeg kabel men hvilken software skal jeg bruge. Det skal helst være gratis eller meget billigt

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 06-01-04 09:50

Du kan ikke bruge kabel alene.. For at låse en 3510i op skal du bruge en Tweak (den er dongel beskyttet).. Se her
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Boxe&id=180
Du kan også bare finde en unlocker som kan lave det for dig på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Stefan_B

Dato : 06-01-04 09:59

Kan Oxygen phone manager 2 ikke hjælpe???

Kommentar
Fra : Stefan_B

Dato : 06-01-04 10:02

eller måske logomanager eller mobimb???

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 06-01-04 10:07

Med Oxygen Phone manager 2 kan du muligvis udlæse din sikkerheds kode.. Men denne kan ikke låse din telefon op.
Der er ingen gratis programmer eller løsninger til 3510i telefoner.
Hvis der er er du velkommen til at skrive det til mig da jeg så også skal have det på min download side da jeg gerne hjælper folk i nød. Jeg har blandt andet en gratis kode calc. på siden til alle DCT4 telefoner.
Se evt på min download side.. www.helloo.dk under "gratis download"
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : SexMAND

Dato : 07-01-04 11:52

Du kan også låse din mobil op ved at gå under www.unlockmobil.dk det kan du gøre helt gratis jeg har låst mange 3510i op der inde fra... såå...
Mvh ME

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 07-01-04 12:08

Flot den link virker slet ikke...
Men det gør www.helloo.dk
Hilsen DAn

Kommentar
Fra : SexMAND

Dato : 07-01-04 12:55

Det har jeg fundet ud af..........
Det har virket her i mellem julen og nytår.......
Den er blevet lavet om til betaling side nu det er SKOD...
Men jeg høre om andre Links for jeg har venner der bruger hjemmesider til at unlock mobiler af alle slags.....
Såå
Mvh ME

Kommentar
Fra : Prikken

Dato : 07-01-04 17:17

Nogle af de programmer helloo.dk har liggende på hans hjemmeside virker perfekt!
Jeg har åbnet en 3510i fra Debitel med et program fra siden...

Tak, helloo.dk!

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 07-01-04 20:33

Hej Prikken
Hvad mener du med nogle??? De virker da alle sammen
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Prikken

Dato : 08-01-04 15:53

Jaja... Det ved jeg godt

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-01-04 17:35

Hei med jer alle,der er et prg. der lukker 3510i opp,,
søk efter "fbusv25",det åbner din tlf..
Mvh.
Holger

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 09-01-04 18:16

Til holniels
Kan du evt give et link så det er til at finde det program du snakker om??
Hvis det er sandt det du skriver vil jeg da have det til min download side..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-01-04 18:28

Jada www.nokiafree.org
Kan brukes til flere DCT4 tlfer

Mvh.
Holger

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-01-04 18:30

P.S skal køre Factory reset på den da fjerner den security coden

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 09-01-04 18:34

Jamen så skal man også have et F-bus Datakabel.. Men er ikke sikker på det virker til en 3510i
Hilsen Dan
P.S. Det ligger allerede på min download side og har ligget der hele tiden...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : lillemikkel

Dato : 08-03-04 18:16

www.helloo.dk findes et program til at unlocke nokiafoner. Man taster *#06# så man kan se imeinummeret programmet bruger denne oplysning til at beregne en kode der skal indtastes på fonen og vupti

Kommentar
Fra : lillemikkel

Dato : 08-03-04 18:18

ups læste ikke spørgsmålet helt... sorry...

Kommentar
Fra : Stefan_B

Dato : 19-03-04 09:50

Sikkerhedskoden er ikke noget problem. Det klarede jeg med fbus fra helloo.dk. Nu mangler jeg bare at få låst den anden tlf op

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 19-03-04 09:57

læs dit første svar som er fra Dan (helloo)

Du kan ikke bruge kabel alene.. For at låse en 3510i op skal du bruge en Tweak (den er dongel beskyttet).. Se her
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Boxe&id=1 80
Du kan også bare finde en unlocker som kan lave det for dig på www.dkunlock.dk

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 19-03-04 10:18

Ja jeg ville gerne hjælpe dig men det kan altså ikke lade sig gøre med et alm. datakabel.
Du er nok nød til at bide i det sure æble og kontakte en unlocker på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan