/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Til Hallob
Fra : Odensefyren
Vist : 527 gange
220 point
Dato : 06-01-04 00:33

Hej Du får da lige disse Point for dette Tip det var lige det jeg ledte efter herinde så det!!
http://www.kandu.dk/dk/tip/5966

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 06-01-04 00:34

Jamen det var da så lidt ville nu lige ligge det herud så andre kunne komme ind og prøve det hvis det var sådan at man var interreseret i det!!!

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 06-01-04 00:34

Jamen det var da så lidt ville nu lige ligge det herud så andre kunne komme ind og prøve det hvis det var sådan at man var interreseret i det!!!

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 06-01-04 00:34

Jamen det var da så lidt ville nu lige ligge det herud så andre kunne komme ind og prøve det hvis det var sådan at man var interreseret i det!!!

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 06-01-04 00:34

Jamen det var da så lidt ville nu lige ligge det herud så andre kunne komme ind og prøve det hvis det var sådan at man var interreseret i det!!!

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 06-01-04 00:34

Jamen det var da så lidt ville nu lige ligge det herud så andre kunne komme ind og prøve det hvis det var sådan at man var interreseret i det!!!

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 06-01-04 00:34

Jamen det var da så lidt ville nu lige ligge det herud så andre kunne komme ind og prøve det hvis det var sådan at man var interreseret i det!!!

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 06-01-04 00:35

Hehe Ups.. Lidt Laaaaaaangsom Kandu lige der vidst
Det var da lidt mange gange Hehe må vist hellere kun trykke 1 gang nu så!! Hehe

Kommentar
Fra : Odensefyren

Dato : 06-01-04 00:39

Jaaaa så er det jo lige det med hvilken en jeg skal Vælge som den der skal Accepteres som Svar Hæhæ
Hvad hedder dit hold derinde og er du Supporter????
Wow hele 6 Gange!!! Hæhæ

Accepteret svar
Fra : Hallob

Modtaget 230 point
Dato : 06-01-04 00:44

Bare vælg en og så Luk Spørgsmålet ikke!!!!
Mit Hold hedder --> Hall
Så der kan du finde mig så bare skriv når du får dit hold der er jo lige lidt Venteliste
Og Ja jeg er supporter det er alle pengene værd synes jeg men man skal lige lærer det at kende først man bare skriv derinde hvis det er ik!!
Hej Hej..

Held & Lykke med det så!!!

Godkendelse af svar
Fra : Odensefyren

Dato : 06-01-04 00:46

OK Lukker det nu hej hej og Takker for Tippet skriver lige så snart jeg har fået mit hold

Ses

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 06-01-04 00:49

Det var da så lidt hej hej!!