/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Friends - Venner - DVD vs. TV Længde
Fra : lufthoved
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 04-01-04 23:15

Jeg sidder lige og ser et afsnit af Venner - nærmere bestemt "118 - The One With All The Poker". Og jeg opdagede 3 minutter med nye scener. Er det en generel ting at alle afsnit jeg har optaget fra TV-2, er fraklippet ca. 2-3 minutter.. Nogen der ved det.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-01-04 01:14

Hej.

Der er nok mange der ikke vidste det du skriver. Men prøv at kontakte TV2 og spørg hvorfor.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : lufthoved

Dato : 05-01-04 10:02

Glemte da også lige at stille spørgsmålet: Er der nogen der ved om det er en generel ting

Accepteret svar
Fra : Zerg911

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-04 11:28

Hvis du sidder og ser dem på DvD er det tit der er klippet noget fra f.eks fra en VHS, så på en DvD vare film som regl lidt længere.. Men det plejer man at kunne se bag på coveret til DvDèn

/Zerg

Godkendelse af svar
Fra : lufthoved

Dato : 05-01-04 11:57

Tak for svaret Zerg911.