/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD-videokamera. Hvor?
Fra : bobben
Vist : 267 gange
200 point
Dato : 04-01-04 14:11

Nogen der ved hvor jeg kan købe et billigt DVD-videokamera? Gerne i Tyskland, eller lign.

Kommentar
Fra : skolnik

Dato : 04-01-04 14:15

hos shopman.dk

Kommentar
Fra : bobben

Dato : 04-01-04 14:46

Nogle alternativer, hvis jeg gerne vil undgå Shopman.dk?.....Jeg har hørt lidt forskelligt dårligt om dem.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-01-04 14:52

Nu er dit spg. meget enkelt. Hvad ønsker du at kameraet skal kunne?, i hvilken prisklasse har du tænkt dig?, hvilket mærke har du tænkt dig?.

Lidt flere informationer ville være godt.

Men hvorfor finder du ikke et kamera som udgangspunkt, for derefter at søge forskellige steder hvor det er billigst. Der er ingen tvivl om, at det sikkert kan købes billigere i tyskland.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-01-04 16:14

Der er højest momsforskellen der kan begrunde køb i Tyskland, og tit er der ikke dansk brugsanvisning med, og den er somregel hundedyr at få bagefter, så mit råd er køb i Danmark, hvor det somregel også er en bedre mulighed for service.
Se på http://www.edbpriser.dk/
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 200 point
Dato : 05-01-04 08:56
Godkendelse af svar
Fra : bobben

Dato : 05-01-04 18:54

Tak for svaret dbl.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 06-01-04 02:28

Det var så lidt