/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærmen slukker
Fra : trals
Vist : 269 gange
40 point
Dato : 03-01-04 10:46

Hejsa
Min skærm fryser sommetider til for derefter at gå i sort(skærmen slukker) den enste udvej er at genstarte komputeren.
Jeg mener at have kontrolleret driverne.Skærmen er en ældrer sag Hansol 701 A.
Det er et NVida Color pro FX 5200 grafikort:Jeg har xp pro,som styre system
Mvh
Trals

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 03-01-04 10:57

du skal have opdateret dine driver til win xp
der er vigtig at de er signeret til xp
mvh Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 03-01-04 10:59
Kommentar
Fra : trals

Dato : 03-01-04 12:31

Tak for dit tip,men jeg mener at have den nye driver til gafikkortet nr 53.03,eller er det en anden?
mvh trals

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 03-01-04 13:03

har du mulighed for at låne en anden skærm og se om problemet så stadig er der??
Det kan jo være at skærmen er ved at stå af.

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 40 point
Dato : 03-01-04 13:21

Catbody > Det lyder ganske rigtigt, for hvis driverne er OK -- og det åbenbart er en gentagen hændelse kunne det tyde på det...

Trals > supplerende spørgsmål: det er ikke fordi du har en stak papir eller andet liggende lige over skærmen, så den ikke kan komme af med varmen, vel?

Sikkert ikke -- men skulle lige prøve det eneste supplerende jeg kunne komme i tanke om...

Godt nytår til alle.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : trals

Dato : 03-01-04 13:29

så er det nok skærmen . Skal også snart have en ny.
Tak for hjælpen.

m.v.h
Trals

Godt nytår.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 03-01-04 13:35

trals>>> du sørger lige for at få lukket spørgsmålet, når problemet er løst.

Godkendelse af svar
Fra : trals

Dato : 03-01-04 13:49

Tak for svaret h_blunck.