/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Rockmusik fra trailer til "Anger Managem~
Fra : kermie01
Vist : 605 gange
200 point
Dato : 01-01-04 17:03

Hejsa

Er der nogen rockkyndige der monstro ved, hvilket band man kan høre spille i baggrunden i filmtraileren til "Anger Management"

Det er hård rock/heavy, og lyder sådan lidt 70'er-agtigt. Det dér keyboard lyder feeeedt....!!!!!

Det er måske lidt svært at finde ud af, for klippet er ganske kort...

...Men her er link til trailer (56 k): http://www.imdb.com/title/tt0305224/trailers-screenplay-X21380-9-2
...Eller her (Bredbånd): http://www.imdb.com/title/tt0305224/trailers-screenplay-X21380-10-2

P.f. tak, og godt nytår!!

Accepteret svar
Fra : lallebae

Modtaget 200 point
Dato : 03-01-04 17:16

Musikken på traileren lige i overgangen mellem fly og retssal er The Who.
Formentlig "Won't get fooled again" eller "Baba O'Reilly"
Jeg kan ikke huske hvilket album Won't .. er fra, men du har ret i at det er fra sidst i 70'erne/først i 80'erne.
Der må komme et soundtrack fra filmen; har du tjekket filmen hjemmeside ?

Kommentar
Fra : kermie01

Dato : 11-01-04 15:54

Taak....

Det er så The Who - "Won't get fooled again"

Godt gedigent rocknummer

Godkendelse af svar
Fra : kermie01

Dato : 11-01-04 15:55

Tak for svaret lallebae.