/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Rockmusik fra trailer til "Anger Managem~
Fra : kermie01
Vist : 388 gange
270 point
Dato : 31-12-03 13:36

Hejsa

Er der nogen rockkyndige der monstro ved, hvilket band man kan høre spille i baggrunden i filmtraileren til "Anger Management"

Det er hård rock/heavy, og lyder sådan lidt 70'er-agtigt. Det dér keyboard lyder feeeedt....!!!!!

Det er måske lidt svært at finde ud af, for klippet er ganske kort...

...Men her er link til trailer (56 k): http://www.imdb.com/title/tt0305224/trailers-screenplay-X21380-9-2
...Eller her (Bredbånd): http://www.imdb.com/title/tt0305224/trailers-screenplay-X21380-10-2

P.f. tak, og godt nytår!!

Kommentar
Fra : hootie

Dato : 02-01-04 20:28

Je ghar selv været inde for at finde et nummer fra netop denne film, og fandt det ved hjælp af rulle teksterne.

Kommentar
Fra : kermie01

Dato : 03-01-04 12:26

Ja, jo, men det er vel nemmere, hvis en eller anden lige sidder med "guldkornet".

Forøvrigt er det jo ikke sikkert at musikken er med i selve filmen. Det er derfor jeg har anført link til traileren

Kommentar
Fra : kermie01

Dato : 11-01-04 15:58

Spørgsmålet er hermed besvaret (se også samme indlæg under "film")

Det er the Who: "Won't get fooled again". Totalt fedt rocknummer!!