/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Visir!
Fra : Mordex
Vist : 682 gange
40 point
Dato : 31-12-03 02:52

Hej.
Kan man få et visir der er helt sort og som samtidig "oplyser" natten, altså......."lyser op" på en eller anden måde når det er mørkt?

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 31-12-03 10:03

HEJ...
det trår jeg ikke har kørt mc i 7år og har aldrig hørt/set sådan et visir...

xtrain..

Accepteret svar
Fra : inspectorclousseu

Modtaget 40 point
Dato : 03-01-04 17:43

Hej Mordex

Der findes en masse forskellige visirtyper og indlæg man monterer på indersiden af visiret, og sådan et vil jeg anbefale dig fordi om dagen kan det beskytte mod solen / se smart ud, og når du skal hjem om aften og det er blevet mørkt så tager man blot indsatsen ud og har dit alm. visir at se ud af.

Bla. Aagesen har forskellige (spejl i sølv, guld og 3D effekter med forskellige motiver) fra 150 til 300

Mvh
Hayabosa

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 02-02-04 23:45

Tak for svaret inspectorclousseu.

Kommentar
Fra : inspectorclousseu

Dato : 03-02-04 08:50

Ses derude

Kommentar
Fra : glennolesen

Dato : 04-04-04 19:55

Hej! Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg afmonterer visiret på min bieffe hjelm?