/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
stationær pølsevogn søges dusør gives!!
Fra : mahir
Vist : 2190 gange
50 point
Dato : 30-12-03 18:56

Hej der ude som sagt søger jeg en pølsevogn med beliggenhed i sjælland.
Er der nogle der kan hjælpe???
Mahir 22183798

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-03 19:05

Kunne du ikke lukke dette spørgsmål, http://www.kandu.dk/dk/spg/17233
Der er mange, der har prøvet at hjælpe dig. Spørgsmålet har nu stået åbent siden den 16.06.03

mvh ans og godt nytår

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-12-03 19:06
Kommentar
Fra : mahir

Dato : 30-12-03 19:10

Til Ans.
det kunne være at der var andre der har, noget viden plus det kommer da ikke dig ved hvad jeg stiller af spørgsmål det er et frit område.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-03 19:11
Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-03 19:14

Helt sikkert at du må stille de spørgsmål, som du vil. Dette er nu det 3. om en pølsevogn. De point, som du tidligere har sat på højkant får du jo alligevel ikke tilbage.

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 30-12-03 19:17

Kære ans.
Jeg er ikke så meget int. i point, find en god vogn til mig hvis jeg køber den takket være dig så giver jeg dig 1000kr

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 30-12-03 19:22

lol

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-12-03 19:27

Hejsa

Her er en fin en,den står godt nok i Århus,men der står den kan flyttes

http://www.8860.dk/poelsevogn_til_salg.htm

Mvh Og
Brian

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 30-12-03 19:28

Jeg er gl pølsemand,og så vidt jeg ved er de eneste der handler med pølsevogne ,nu om dage,MAGISTRATENs 4 afd.Private stadet f eks hos SILVAN-BILKA-STATENS BILSYN osv ,skal du henvende dig hos pågældende firma,man skal opfylde visse kriterier for at få en stadeplads .Hos magistraten skal du være for syg til at arbejde og rask nok til at styre en pølsevogn 10-12 timer om dagen.Hvis du har søgt siden 6 mdr er det vist noget pjat ,du stadig bliver ved med at snakke om pølsevogn.Men HARRYS PLACE på ndr Fasanvej i KBH har været til salg i lang tid får omkring 5 Mill kroner,men kontant kan der nok snakkes om prisen
Mvh Ole

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 30-12-03 19:51

Dejligt at se at der kommer en ny pølse vogn!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-12-03 20:08

Ja, men den er eddermanme længe undervejs den pølsehytte der.....

Jo Mahir - vidste du ikke det, vi har vores eget Politi

herinde, hvis du har åbne spørgsmål fra tidligere (spørgsmål du ikke har accepteret svar på, og dermed tildelt svareren pointene) er der nogen der kommer efter dig.....
Hmm, synd jeg ikke kender nogen med en pøllevogn, 1000 kr. lyder godt kontra Kandupointene......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-03 20:34

> Fnollerpige
Nu er det jo også for sent. Daisy har jo været på besøg.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 30-12-03 21:45

Fnollerpige

pøllevogn. han kunne jo bare sige at det var en toiletvogn han søgte.

mvh
per

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-03 21:47

Den fra Rådhuspladsen er vist blevet solgt.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-12-03 21:59
Kommentar
Fra : ofa

Dato : 30-12-03 22:22

Så nu er hele mail kassen fyldt med pøller
Mvh Ole

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-03 22:58

> Ole
Så er det jo godt at du er gl. pølsemand. Så ved du jo hvad du skal gøre med pøllerne
Seriøst mener jeg at du har ret. Det var indtil for 2 år siden kun muligt for "invalide" at få en pølsevogn stillet til rådighed, hvis det var gennem kommunen,tror nok at det er de samme regler, der gælder i dag.
Hvis mahir i dag vil købe en pølsevogn uden kommunens indblanding (invalid), skal han søge om stadeplads, have tilladelse fra politiet samt tiladelse fra kommunen til at have sin pølsevogn stående.
Mahir har nu haft et ½ år til at undersøge det i og med spørgsmålet i dag er der tilsyneladende intet sket.
Jeg slår nu fluebenet fra, samtidig ønsker jeg et godt nytår

mvh ans

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 15-01-04 13:24

Hej dabj.

Jeg har været inde og kigge i den DBA, men fandt den ikke. Hvor ligger den i bagsværd?? Ved du, hvordan man evt. Kommer i kontakt med ejeren???

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-01-04 18:49

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 1 måned siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 31-01-04 12:48

Hej,

kontakt os på thelin@tooncompany.dk og vi kan på 14 dage skaffe dig en vogn.

Jørgen Thelin

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-01-04 13:15

mahir
Så kan du se her hvad Tooncompany ellers kan tilbyde http://www.kandu.dk/dk/spg/31700