/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Til Croaks
Fra : Hallob
Vist : 418 gange
50 point
Dato : 29-12-03 14:12

Jeg prøvede lige dit tip:
http://www.kandu.dk/dk/tip/6127

Da skete der noget... Der står..

"Der opstod en fejl under forsøg på at anvende attributter på filen:

C:\Document and settings\All Us...\User.dmp

adgang nægtet"

"Ignorer" "Ignorer Alle" "Forsøg igen" "Annuler"

Hvad skal jeg så her????

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-12-03 14:23

Nu står der \All Us...\, vil det sige at alle er administratorer, for det er normalt kun ham der kan ændre noget væsentligt.
Så derfor log ind som administrator
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 29-12-03 14:31

Det er fordi at fjernelsen af indekseringer ikke kan få adgang til visse filer der er i brug,så når den kommer med disse oplysninger som du skriver så spørger den om du vil ignorere fjernelsen af indekseringen af disse filer,
men vil du stoppe indekserings service,så åben søg i venstre side af søg i bunden>skift indstillinger>med indeksering tjeneste>klik på den grønne pil>
sæt mærke i nej aktiver ikke,den køre iøvrikt kun når du ikke benytter pc'en i et stykke tid og stopper igen når du begynder og bruge den igen.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-03 14:33

iøvrigt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-03 14:41

Ignorer" <den enkle fil som er i brug
"Ignorer Alle"< alle filer som er i brug
"Forsøg igen" som der står ,den enkle fil
"Annuler"glem det

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 29-12-03 14:47

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-03 14:51

forresten så fjerner du ikke indekserings tjenesten der det er kun for de allerede indekseret filer,den fjernes som skrevet i søg,stopper du indekserings tjenesten så fjerner du også indekseringen af alle indekseret filer.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-03 14:52

indekserede filer,men vil så foresætte at indeksere nye filer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-03 14:59

selv tak,jeg må lære at skriv lidt langsommere,hjerne og tastatur kan ikke følge med pølserne
Manse9933