/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
børneudstyr sælges, Horsens
Fra : manfrotte
Vist : 285 gange
50 point
Dato : 28-12-03 22:22

Jeg har en masse på lager, fx meget velholdt Simo-barnevogn, mørkeblå m små tern, 5 år gammel sælges for 1500 kr. incl. pusletaske, lift, sele, regnslag, fluenet. Massevis af tøj til især dreng. Kravlegård som ny 100 kr. Tremmeseng som ny, bøg 350 kr.Brio gå-vogn som ny 100 kr. osv

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-12-03 22:25

er det den blå avis??

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 28-12-03 22:30

hejsa
hvorfor ikke oprette dig som bruger på
www.qxl.dk
og sætte det på auktion
m v h

Kommentar
Fra : 25

Dato : 28-12-03 22:30

Det lyder godt, - men desværre er det alt for langt væk, ser du jeg skal til at være farmor om 14 dage til en lille dreng, som skal hedde Sebastian. Barnevogn har min søn bestilt, da de får kraftigt tilskud af hans svigerforældre. Penge er der ikke mange af - desværre.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 28-12-03 22:32

Manfrotte

Jeg vil foreslå dig at sætte det i den blå avis!!! Det kan du gøre på nettet. Så kan du nok komme af med det! Pøj-Pøj

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 28-12-03 22:44

Indryk en annonce i Horsens Posten.
Privat loppemarked, bla. bla.
Du vil blive overrasket over, hvor meget du sælger.
Dette er ikke det rigtige forum, for salg af udstyr.
MVH
jms
nb. Du kan godt se, at jeg er lidt lokal

Kommentar
Fra : manfrotte

Dato : 30-12-03 00:35

tillykke farmor, held og lykke med den lille gut.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 08-01-04 20:07

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms

Kommentar
Fra : 25

Dato : 08-01-04 21:50

Ja - det kunne være rart at få et svar!!!!

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 31-01-04 14:32

jmsgruppen det er ikke Horsens Posten... Meen Onsdags avisen....

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:34

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag