/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hunde høm hømmer
Fra : muddie1
Vist : 446 gange
100 point
Dato : 28-12-03 14:25

Jeg er den heldige ejer af 2 meget gode jagthunde Bretom og Labrador.Jeg har læst eller hørt at man kan få en"kompostbeholder" til høm hømmereller hvad den nu hedder, men hvor jeg har hørt eller læst dette kan jeg ikke huske, er der en der ved dette???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-12-03 15:34

Langt de fleste forretninger med dyr skaffer gerne denne affaldsbeholder hjem til dig,men hvorfor laver du ikke en selv.
Den behøver ikke være lavet af andet end træ.Hundeaffald nedbrydes,som alt andet affald og er god gødning til haven.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-12-03 15:52

Hunde og katteekskrementer er ikke god gødning til haven. Der kan overføres parasitter.
http://www.lemvig-net.dk/lemvig-kommune/side9.htm
Nu ved jeg ikke om der bliver vist det rette sted på siden, men du kan læse under haveaffald.
Jeg har søgt flere steder på nettet. Det tilrådes at pakke ekskrementer fra katte og hunde i en lukket plastikpose, for så at smide det til affald.

mvh ans

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-12-03 16:16

Langt de fleste hunde ejere er så ansvarsbevidste.Så de ved om deres hund er syg eller ej. Derfor er det problem nok ikke så stort.Hvad med det gylle der spredes på markerne fra i tusindvis af grise ?
Hvis muddie1 er i tvivl kan Han/hun jo sætte en plast pose inden i kassen også sende den til kommunens affald.
- men er det ikke at skyde gråspurve med kanoner ?

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 28-12-03 16:24

jeg mener at have læst noget på www.canis.no om dette

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 28-12-03 16:41

Det er rigtig smart, du kan bla. købe det her http://www.stardog.dk/ram.htm

Karin

Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 02-01-04 22:16

Hejsa.

Hvis du kigger ind på http://www.catflaps.com/ og går halvvejs ned på forsiden, kan du se et DOGLOO. Jeg har fået et importeret fra England af, men har aldrig fået taget mig sammen til at grave det ned.

MVH
KSGP

Kommentar
Fra : muddie1

Dato : 03-01-04 10:11

Hurra det er lige denne at jeg søger tusind tak

Accepteret svar
Fra : k.j.k

Modtaget 100 point
Dato : 03-01-04 22:01

Hej Muddie !

Hvis du har fået et acceptabelt svar,er det en god ide at lukke spørgsmålet, da det eller bliver ved at stå åbent. Under hver kommentar står der ude til højre "accepter som svar" her klikker du, ud for det svar du vil acceptere.

Karin

Godkendelse af svar
Fra : muddie1

Dato : 04-01-04 13:36

Tak for svaret k.j.k.
Tusind tak jeg er nemlig nu her og jeg syntes det er lidt svært at finde rundt her - det gælder bla de mange symboler, jeg tænker her på det tegn der er ud fra mit ?? det er ikke som mange andres

Anette

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 04-01-04 17:05

Hej Anette

Hvad er det for et tegn du mener

Karin