/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
jad ????????
Fra : icoman
Vist : 271 gange
46 point
Dato : 27-12-03 14:20

på myt610.net er der java spil når jeg downloader dem og E-oploader dem eaid vil have en fil der hedder jad for at jeg kunne downloade den fil er der nogle som kender et sted vor jeg kan downloade filen jad

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 27-12-03 15:58

6 point????

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 27-12-03 17:51

hvad vil du man de var heller ikke mig det var min mor der gjøre det

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 27-12-03 18:42

"det var min mor" LOL

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-01-04 00:36

Hej Icoman

Prøv istedet at se her om ikke der er noget du kan bruge
http://www.munirnetwork.by.ru/mobile.html

mvh srhansen

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 19-02-04 09:41

jad eller jar filen som det også kan være er den pakkede fil som indeholder spillet.. lidt ligesom .rar og .zip på en pc...