/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til AOM
Fra : delpiero
Vist : 204 gange
50 point
Dato : 26-12-03 16:13

Hej. Hver gang jeg går ind i Age Of Mythology skriver den Initialization Failed, why? Jeg kan godt se intro til spillet.

Mvh.
Delpiero

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 26-12-03 16:50

Efter min mening, er der to muligheder:
1. Din cd med spillet er ikke i orden. Få den byttet.
2. Hvis det er en kopi, og ikke en original cd du har, virker det bare ikke. Køb den originale.

mvh
jms

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-12-03 22:25

lyder som et grafikkort problem! Har du været inde på spillets hjemmeside og lede efter en faq omkring grafikproblemer?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 06-01-04 19:50

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:18

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar