/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Vibrator i Nokia2100
Fra : Currant
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 24-12-03 11:59

Hejsa...

Vibratoren i min Nokia2100 er stået af her til morgen... Den vibrerer ihvertfald ikk mere...

Hva kan proplemet være?

God jul - og godt nytår... :)

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-12-03 15:28

God spørgsmål...
Vibratoren er en lille motor med en lille rundklods der er centreret skævt for midten... af akslen.
- Der kan jo holde den tæt til øret og prøve om du kan høre om motoren køre...
- Dan tjekke om det skyldes at den er slået fra i profilen den ligge unde tilpas profil.
- Til nogle telefoner kan man købe ny vibrator i Thansen http://www.thansen.dk
Har ikke prøvet at skifte en. Men det kan måske lade sig gøre hvis man er fingernem.
Prøv dog først at tjekke profilinstillingerne.
Eller er det jo lidt forsent at ønske en ny telefon i Julegave
god Jul mvh Benjamin

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-12-03 02:34

hvis der stadig er garanti på mobilen, så er det bare af sted til forhandleren.

mvh samt god jul
ellebye

Kommentar
Fra : Currant

Dato : 25-12-03 12:28

Hmmm... Nu virker vibratoren pludseligt igen - efter at ha rodet med menuerne osv uden resultat, fik den et lille "badask" ned i bordkanten og så virker den igen... Det er et godt råd - brug det hvis I vil!

Men nu har jeg et andet problem - hvem skal ha point for det rigtige svar... Hvem er hurtigst med en kommentar med beskeden: "Giv den et lille "basask" ned i bordkanten..."?

Accepteret svar
Fra : Will4ever

Modtaget 100 point
Dato : 26-12-03 15:01

Giv den et lille "basask" ned i bordkanten...

Godkendelse af svar
Fra : Currant

Dato : 26-12-03 18:52

Sikke en hjælp du er... Fandme godt med intelligente medmennesker... :D

Kommentar
Fra : Will4ever

Dato : 26-12-03 19:57

jaa faktis utroligt at der skulle gå en dag før en ville skrive det :D