/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Dansk manual t. canon A70
Fra : nikolajg
Vist : 329 gange
100 point
Dato : 23-12-03 22:39

Hvem kan hjælpe mig med en dansk udgave af manualen til canons powershot A70. Har den i forvejen både på tysk og engelsk...
Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-12-03 23:12

Hejsa
Har du været inde på Canon's hjemmeside http://www.canon.dk/framesets/main.htm?page=kameraer
her er der lidt muligheder
Julehygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 23-12-03 23:13

http://www.canon.dk/index1.htm
Tryk kameraer til venstre
Vælg rullepanel digitale kameraer rul til A70
Vælg info: rul til brochure pdf-format (kræver at du har installeret den gratis acrobat reader for at læse filen)
Det er vist den guide der giver bedste forklaring, ellers skal du købe en dansk manual af Canon (hvis den er lavet)
Nogle cameraer sælges billigere i Danmark uden dansk manual (Snyd men lovlig)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-12-03 23:14
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-12-03 09:39

En brochure er alt hvad canon byder på.
Manualen skal du betale ca 350 kr for.
Møgfirma.

Kommentar
Fra : nikolajg

Dato : 26-12-03 21:27

Lige en tak til alle for ulejligheden, desværre er der ingen af jer som egentlig afhjælper mit problem. Derfor lader jeg pointene stå lidt endnu

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-04 09:39

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler, selvom svaret ikke afhjalp problemet.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : nikolajg

Dato : 16-02-04 15:02

Tak for svaret pallebhansen, havde glemt alt om spm