/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
vectra 2,0
Fra : jra
Vist : 733 gange
200 point
Dato : 22-12-03 21:06

Hej
Er der nogle herind der kan hjæpe mig med at finde et link hvor man kan hente ledningsdiragram over en vectra 2,0 1989
Mit problem er at jeg ikke kan få min omdregningstæller samt benzinmåleren til at virke og der er ikke sprunget nogle sikringer hva´jeg kan se

JRa

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 21:14

Et ledningsdiagram på nettet kan jeg ikke hjælpe med.
Men dit bibliotek har værkstedsbøger.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 22-12-03 21:20

Hej

Det findes formodentlig i Pirat-Manualen fra HAYNES det firma der adskiler biler og skriver børger om dette.
De kan lånes på mange biblioteker og kan købes i mange biltilbhørsforetninger.
http://www.haynes.co.uk/inc/viewmanual.asp?mt=SV3264
Der er dog ikke diagram online her...
så har du da lidt at starte med.
god jul Benjamin

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:07

http://bibliotek.dk/
Omdrejningstælleren får tit signalet direkte fra impulser fra generatoren.
Tit er der dårlig stelforbindelse nede på tanken.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : sir_kaj

Dato : 03-01-04 21:28

hej jra.
Hvad med temp måleren , ??
virker den korrekt.
Hvis ikke .er det nok spændings-stabilisatoren der sidder bagpå
instrumentpanelet der er def.
kc

Kommentar
Fra : jra

Dato : 14-01-04 18:16

Hej kc
Tak for svaret men hvordan ses den ud og hvordan måler man på det.
kan spændings-stabilisatoren også have indflydelse på tankmåleren ??

Jra

Accepteret svar
Fra : sir_kaj

Modtaget 200 point
Dato : 16-01-04 23:13

hej
Ja det kan det godt,men jeg tror du skal prøve at afmontere ledningen på tankmåleren
bemærk ikke stel ledn.
få en anden til at kigge på instrument panelet med tændingen sat til
sæt så den afmonterede ledn. til stel , kan være på tanken eller andet metal
Hvis måleren stiger op til fuld, så fejler spænd. stabilis. ikke noget.( så tankmåler def ).
Når spænd. stab. er ok , så har du en anden fejl med hensyn til omdrejningstæller også
Nok dårlig forbindelse i motorrum ( Stik evt i samling )

kc

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-04 09:34

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-04 23:54

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Du har jo mistet pointene i alle tilfælde.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.
Når der som i dit spørgsmål ikke har været indlæg længe, går det i stå, da ingen ser der kommer indlæg ind i deres E-Mail.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : jra

Dato : 02-03-04 19:35

Tak for svaret sir_kaj.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-03-04 19:57

Ja og tillykke med at du gad at reagere efter 3 mdr. jra
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jra

Dato : 03-03-04 20:28

hvem f..... er Palle Hansen ?????? :O