/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
el i mit nye hus
Fra : PerSchurer
Vist : 415 gange
20 point
Dato : 22-12-03 15:09

Hvor meget el må jeg selv lave i mit ejet hus?

Accepteret svar
Fra : olefahnoe

Modtaget 30 point
Dato : 22-12-03 15:10

jeg er elektrikker og du må ikke lave noget din spasser lad os proffer gøre det så brænder dit hus ikke ned fordi du er et fjols

Godkendelse af svar
Fra : PerSchurer

Dato : 22-12-03 15:11

Tak for svaret olefahnoe.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:12

olefahnoe <- Slap lige lidt af...
Han spørger jo bare du kan godt forklarer det uden af svine ham til

Dr0zie

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-03 15:14

Der er faktisk en hel del man må lave selv, hør med elforsyningen.
De kan vejlede dig.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 15:15

Det var dog en ulækker måde at svare på, kan du ikke lige fortælle hvor du er elektriker så skal jeg eddermanme da ikke have ringet efter dig .... ubehøvlede klovn

du kan læse mere om det her, PerSchurer

http://www.elraadet.dk/view.asp?ID=13
på gør det selv sitet

God Jul

Karina

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:17

PerSchurer <- Luk ikke din spørgsmål så hurtigt og slet ikke når du får sådan et ubehøvlet svar som olefahnoe giver dig.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 22-12-03 15:19

Hej alle

Jeg sidder her ved siden af per og vi arbejder sammen og han skulle bare lige se hvorden denne gode side virker så derfor det rådne svar

Håber ikke jeg har ødelagt nogens julestemming

GOD JUL TIL ALLE

OleFahnøe

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:20

Der er lidt snyd kan jeg se perschurer og oste er den sammen eller kender de hinaden kik eventuelt her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/28649
Kan man ikke tilkalde en admin eller lign.?

Dr0zie

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 15:21

hmmm smart gjort - eftersom andre er er smidt ud for mindre - måske I burde bede Kandu slette de 400 point Per fik før - eller osse lave en anden profil til ham i hvert fald
- inden de sletter PerSchurer-profilen *GG

Merry Christmas

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:21

Mmm jeg tænkte det nok....
Men i har alligevæl gang i noget snyd olefahnoe.
det i laver her: http://www.kandu.dk/dk/spg/28649
er snyd. og i er begge bruger fra enten idag eller i går såå...

Dr9zie

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 22-12-03 15:23

Jo du kan da bare skrive til Kandu - hvis du synes det er balladen værd - eller osse af principielle grunde, regn ikke med svar lige med det samme.... er der noget gået dig for nær kan ingen forhindre dig i at gøre Kandu opmærksom derpå....

*GGGG - så det er op til dig.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:24

Det går sq ikke det i laver og nu vil du lave endnu en bruger http://www.kandu.dk/dk/spg/28649
går sq ikke tror dette skal siges videre til kandu.?
er der ikke en måde man kan gører dette på er der ikke en funktion der hedder andmeld bruger?
Eller skal man bare sende dem en mail

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-12-03 15:24

De har i hvert fald pådraget sig vores fulde opmærksomhed.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:25

ja.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:28

Sender en mail til kandu om dette.
Så må de afgører det..

Dr0zie

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 22-12-03 15:40

det er åk med mig drOzie

men hvad skal vi bruge alle de points til jeg har 826 og bruger dem ikke til andet and at stille nye spg. med og de blive altid godt belønnet.

hvad vil du bruge dine point til det er jo ikke noget værd udenfor denne side. så hvorfor ikke være en glad giver og dele med en der lige er startet herinde så han kan også komme igang med at stille spg. og svare på nogle af fx. dine spg.

Jeg har set det her "trick" herinde, under emnet smalltalk.

Men god jul til alle også dig drOzie

venlig hilsen Ole Fahnøe

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 15:45

Olefahnoe lige måde
Og jeg har opgivet dette til kandu ikk pågrund af jeg har noget imod dig
men bare så de er klar over hvad der er sket.

Dr0zie