/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock c25
Fra : usv
Vist : 232 gange
100 point
Dato : 21-12-03 16:59

Jeg mangler et program som kan låse min c25 op den har taget skade sist med et program
Er der en som har eller ved hvilke program man skal bruge.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-03 17:20

Nej jeg kender ingen programmer, men disse klarer det hele også skader efter unlock, billigt.

http://www.musr.dk/unlock.asp

bentjuul

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 21-12-03 22:15

Du skal bruge www.google.dk og søge efter Siemens service software. det er gratis og kan findes mange steder på nettet.
Hilsen Dan
(og til bentjuul.. Der er jo ingen i jyland som vil bruge musr da han ligger på sjæland.. Så hvis du så gerne vil have folk skal bruge en unlocker kan du jo henvise til www.dkunlock.dk hvor man kan finde en unlocker tættest på sin bopæl.)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-03 23:49

->>helloo.dk
Nej, jeg er såmænd ligeglad hvem man bruger og om man bruger en unlocker, men jeg har selv brugt musr to gange fordi han er god og billig også med rep. af skadende forsøg på unlock. Iøvrigt ved jeg ikke at usv bor i Jylland, men heldigvis bestemmer han jo selv, og kan bare se bort fra de indlæg han ikke kan bruge.
Men meningen er ikke på kandu, at du skal fortælle os andre hvad vi skal skrive i vores indlæg, det giver ingen bredde i svarene hvis alle er ensrettet.

bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-04 23:45

usv
Jeg ønsker ikke mere at abonnere eller deltage i dette spørgsmål.
Som spørger, skal du følge dialogen op hvis problemet ikke er løst, eller acceptere et af svarene.

bentjuul