/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Hjælp til 1go's formmail...
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 781 gange
30 point
Dato : 21-12-03 13:37

Jeg har lige fået oploadet min hjemmeside til www.1go.dk men formmailen, som jeg har lagt på den her side:
http://jul2.1go.dk/ny-side.htm
kan jeg ikke få til at køre...

I er velkommen til at tage og kigge i kilde-koden, og når I så lige kigger deri, vil jeg gerne have et script ind, der tjekker om email-adressen er rigtig, altså om der er punktum og snabel-a, hvis I kan lave det...

Accepteret svar
Fra : 2mmy

Modtaget 40 point
Dato : 21-12-03 13:52

Mon det kan skyldes, at du forsøger at sende resultatet til en hotmail-adresse?
- Prøv i stedet at sende til en af dine mailadresser hos 1Go. Dette gøres ofte for at undgå misbrug af scriptet.

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 21-12-03 14:09

Ja, det kom til at virke...

Kan jeg få en anden side frem i stedet for den fra www.1go.dk ???

Kan man lave et script, der tjekker om email-adressen passer???

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 21-12-03 17:03

Jeg vil tro at du er bundet til standardsiden, det er en del af scriptet.
www.asp.dk burde indeholde noget du kan bruge. Det er formegentlig Javascript du skal gå efter - men med dine behov kunne du jo også vælge at lave det hele i PHP, så kan du også selv lave tak-siden.

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 21-12-03 17:06

Skal jeg så også nlave forsiden i PHP???

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 21-12-03 17:07

Nej - bare scriptet. Men det kan godt være at du er lidt for grøn til det pt., men gør det evt. til et mål at have lavet en mailformular inden udgangen af januar

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 21-12-03 17:11

Tak for svaret 2mmy...
Det vil jeg sætte mig som et mål...