/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
siemens sl 45
Fra : phaedersdal
Vist : 814 gange
200 point
Dato : 12-03-02 20:14

Hej
Jeg har en siemens sl 45 hvor bagbeklædnigen er flækket, jeg har
købt en ny bagbeklædning, men jeg tør ikke selv skift den,
er der nogen der ved hvem der kan gøre det for mig?

Accepteret svar
Fra : britta

Modtaget 200 point
Dato : 13-03-02 08:10

Hej

Jeg vil da foreslå dig, at tage et smut hen til din nærmeste Mobilforhandler og lige få dem til at ordne sagen,--er de flinke gør de det gratis,---ellers er det ikke ret mange ører du skal betale for at få det fixet.

Hilsen
Britta