/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
HVad er jeres menning ang denne skærm.
Fra : dr0zie
Vist : 467 gange
20 point
Dato : 19-12-03 14:35

Hej jeg har været rundt og kikket på forskellige tft skærme til foreskellige ting så såsom spil,internet etc.
HAr kikket på blackwiev men ikke så mange kender den så støtte jeg på denne:

http://www.pc-netto.dk/default.asp?ProductGuid=ET.L0408.012&referrer=kelkoo

HVad syntes i om den er den noget værd.?
Vil den kunne klare minebehov tror i.?
Og så har jeg snakket med pc-netto og de har sendt mig noget ang hvordan acer acceptere pixel fejl,
Det er lidt dårligt at man ikke kan få den bytte hvis en skærm bare har en pixelfejl syntes jeg.?
Kan det virkelig passe at man skal have minimum 5 og det kommer and på hvor de sidder osv?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 19-12-03 14:39
Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 14:59

Måske skulle du søge alternativ vare og leverandør:
http://www.computerstore.dk/default.asp?nav1=Monitor
Vi handler selv der, og har gjort det i ca. seks år.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 19-12-03 15:16

hvad er der galt ved pc-netto.?
Og ved du noget om skærmen?

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 30 point
Dato : 19-12-03 15:33

Jeg kender ikke PC netto. Men jeg kan ikke lide deres salgsbetingelser.
Computerstore har ikke samme forbehold på deres skærme, derfor indlægget. De fører ikke Acer skærme, men Sony, Philips,Samsung samt ViewSonic. På disse skærme er der ingen forbehold. Derfor undrer det mig, at pc-netto har dette forbehold.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 19-12-03 15:41

De siger at det er acer der har forbeholdet de siger også at det er fra producent til producent hvor mange pixel fejl skærmen må have inden den bliver byttet

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 15:44

Efter min mening, kan du få en bedre skærm til samme pris hos Computerstore.

JMS

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 19-12-03 15:46

Har snakket med folk i butikkerne der arbejder har ringet til 4 forhandler 3 ud af 4 af dem siger at denne skærm er best til spil noget i kan give dem ret i:
http://www.datatelpartner.dk/catalog/product_info.php?cPath=5&products_id=423&osCsid=3d321f579193f35d1f52ddc6f286f2b4

Godkendelse af svar
Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 19:40

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 22:58

Selv tak
god
godt
MVH
JMS
nb. jeg kan nu ikke læse flere kommentarer her