/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Pakninger
Fra : CiaoStyrer
Vist : 352 gange
50 point
Dato : 19-12-03 09:02

Jeg har et cyllinder til en ciao med nogle ekstra skyllekanaler, men pakningerne går lidt over dem... skal jeg skære det af pakningerne, som går over de ekstraskylle kanaler.....??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-12-03 09:12

Det er nok en god ide hvis du ikke derved ødelægger pakningen

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 60 point
Dato : 19-12-03 09:20

Ja. Pakningerne må ikke blokkere for nogle huller eller kanaler. Brug evt. en skapel.

God jul

MVH

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 19-12-03 11:41

Yeps ! det skal du, men brug en skapel, eller ekstrem skarp genstand ! så det bliver gjordt præcist, det kan gå udover kompression hvis du skraper ud til luftlommer !

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-12-03 17:08

Smør et tyndt lag smøreolie, helst brugt(sort), feks. fra målepinden (pejlepind)af en bil, på overfladen. Lig pakning precis på, tag den af, (nu kan du tydlig se aftrykket) og klip med en lille saks. En skapel smutter altid, og er ikke velegnet.
Men hvis der ikke er tilsvarende skyllekanaler i motorblokken, hjælper det ikke. (Og så stikker pakningen jo heller ikke ind og spærrer for luften (skyllekanaler).
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 20-12-03 14:20

Tak for svaret viskinge...