/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
free nokia stuff søges (5 på stribe, Pai~
Fra : gizmodk
Vist : 330 gange
20 point
Dato : 18-12-03 19:20

nok der kender nogle gode sider med free java games og andet godt til min nokia 3200

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 18-12-03 19:30

Her er en med en god oversigt!

http://mobil.dontdoit.dk/

Prøv også www.xgryde.dk

mvh Niels

Kommentar
Fra : cirko

Dato : 19-12-03 09:39

hej du kan gå ind på www.gratismobil.net der har de alt til din nokia du skal bare havde wap..
De har så mange spil at vælge imellem og ringetoner og bg og meget mere den syntes jeg du skal prøve..

Held og lykke

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 19-12-03 09:47

Hej...

Du kan melde dig ind på club nokias hjemmeside.... der finder du det nyeste og fedeste lir til din fon....

Kommentar
Fra : gizmodk

Dato : 19-12-03 18:53

det skulle gerne være gratis ting til mobilos

Kommentar
Fra : cirko

Dato : 19-12-03 22:46

her er der osse gratis ting til mobilos osse din

Kommentar
Fra : cirko