/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Ny fjernbetjening...!!!
Fra : The_Denster
Vist : 756 gange
50 point
Dato : 18-12-03 14:16

Hej, jeg har et kombineret tip og spørgsmål...

Jeg skal bruge en ny fjernbetjening til min video... Til dette har jeg fundet http://www.tvbitz.com - helt vildt så mange typer de kan skaffe til...

MEN!!! Det kunne jo være at der fandtes en bedre, nemmere og billigere løsning, gerne med butik i Danmark???

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 18-12-03 14:37

Aldi har flere gange solgt en rigtig fin multi-betjening til 50 kr. Jeg ville da lige kigge forbi den lokale...

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 18-12-03 14:43

Model "Lifetec"

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 18-12-03 14:49

Jamen de dér programmerbare... Kræver de ikke at man har den oprindelige stadigvæk, så man kan lægge dem overfor hinanden og på den måde "programmere" den...? Men det var ellers en idé der havde strejfet mig...

Accepteret svar
Fra : rkl

Modtaget 60 point
Dato : 18-12-03 14:52

Nej der følger en et lille hæfte med som indeholder koder til alle mulige forskellige mærker og findes dit mærke ikke - hvad jeg er overbevist om det gør, kan fjernbetjeningen lede (automatisk) efter den rette kode.

mvh Rasmus

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 18-12-03 15:22

Det er da helt vildt - I'm on my way... Aldi ...!!! Here I come!!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-12-03 15:56

De er altid udsolgt fra Aldi, men i et supermarket, feks. Bilka har de flere modeller, men de koster 150kr?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 18-12-03 16:01

Lad os nu se.... De fjernbetjeninger har de haft flere gange så der må ligge et ordentligt lager ;)

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 18-12-03 17:30

Jeg var lige i Kvickly for at se om de havde noget tilsvarende... Det havde de ... 199,- så jeg må i Aldi...

Godkendelse af svar
Fra : The_Denster

Dato : 18-12-03 17:33

Tak for svaret rkl.

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 06-01-04 11:29

Der var så ikke skyggen en en eneste i Aldi... ÆV!