/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
nisserne på låven!!
Fra : lurlig
Vist : 729 gange
30 point
Dato : 18-12-03 00:28

jeg så nisserne på låven sidste år, og synes den var hel vild fed...er der nogen der ved om man kan købe den med danske undertekster..ved at man kan købe den i norge.

Accepteret svar
Fra : dr0zie

Modtaget 30 point
Dato : 18-12-03 15:52

Hej Lurlig, jeg har været rundt på nettet og i nogle få butikker og spørger om dit spørgsmål, så vidt jeg kan se kan den ikke købes med danske undertekster kan kun finde den i norge.
Sorry..

Mvh: Dr0zie

Godkendelse af svar
Fra : lurlig

Dato : 18-12-03 16:13

Tak for svaret dr0zie....jeg har selv ledt som en tosset...og fundet ud af en hel del, men fandme ikke med danske undertekster...bla inde i dvdon.com...men tak for hjælpen...ka osse finde den med svenske! du får sgu de point fordi du gad!

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 18-12-03 16:17

Mange tak for points.
Håber den en dag komme med danske så noget af den sidste år. den var sku ret grinern