/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
HVordan finder jeg en driver til magpix ~
Fra : katja8370
Vist : 941 gange
40 point
Dato : 17-12-03 22:42

Jeg har et digitalkamera som jeg mangler en driver til. det er af mærket magpix M2100. Hvordan finder jeg den

Accepteret svar
Fra : RasesII

Modtaget 50 point
Dato : 17-12-03 22:50
Kommentar
Fra : Skovrider

Dato : 05-10-04 19:44

Jeg har et lignende problem. Jeg har lige anskaffet mig et Dantax SX-5240Z3 digital kamera. Mit problem er, at jeg ikke kan skaffe en Windows 98 driver til kameraet. Der står i manualen, at man før man skal installere softwaren, først skal indstallere Windows 98 driver og ellers blot følge vejledning på skærmen. Problemet er nu, at der ikke sker noget som helst, og hvor kan man finde driveren, når der åbenbart ikke er en sådan med på den cd, der følger med cameraet. Jeg synes ikke det kan passe, at man skal til at anskaffe windows 2000, -ME eller -XP for at få glæde af kameraet. Hvor og hvordan finder jeg en driver til Windows 98.

Godkendelse af svar
Fra : katja8370

Dato : 05-10-04 20:28

Tak for svaret RasesII. Det var lige den jeg ledte efter. Forretning vil nemlig have 100 kroner for den driver så du har lige sparet mig 100 kroner. Tak for det