/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ekspert råd til battlefield (desert comb~
Fra : toveditlevsen
Vist : 503 gange
160 point
Dato : 17-12-03 20:48

Jeg vil gerne høre hvad jeg skal stille på, så jeg kan spille spillet battlefiel Desert Combat optimalt.

Jeg har et grafik kort fra Creative (titanium T4600 128MB ram, og min comp har 512 ram, og jeg har 2400 ghertz.
Så det burde vel være nok ikke?

Men mit spørgesmål er så: Hvad skal jeg stille min "video performance" på inde i spillet, og alle de andre ting og sager under vodeo og sound osv. for at spillet kører så godt som muligt??

Accepteret svar
Fra : croaks

Modtaget 160 point
Dato : 18-12-03 19:53

Jeg har selv et lignende problem med mit Battlefield 1942: DesertCombat. Jeg har forhørt flere forskellige steder rundt på nettet, og har fået rådet at købe et større grafikkort og flere ram. Min computer er en 1600+ MHz m. GeForce2 Ti 64 mb og 256 mb-ram. Jeg har tænkt mig efter nytår at købe et "Sapphire Radeon 9600 Pro TV-Out & DVI - 128 DDR-ram" og flere ram. Denne idé har jeg fået anbefalet af flere, da DesertCombat er et ret krævende spil til en PC. Hvis dit problem er at det hakker inde i spillet, du har jo et rimeligt stort grafikkort, bør du måske sætte skærmopløsning til 1024*768, gerne mindre, men det ser ikke særlig godt ud. Videokvalitet bør du sætte til "low". Hvis dette ikke hjælper, har jeg desværre ikke flere råd!

- Croaks...

Godkendelse af svar
Fra : toveditlevsen

Dato : 19-12-03 01:37

Tak for svaret croaks. Jeg fik prøvet mig lidt frem. Det var en blanding af lidt af hvert....