/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Søges: Dansk manual til Panasonic NV GS7~
Fra : hr.lom
Vist : 572 gange
100 point
Dato : 15-12-03 23:36

Er der en der ved hvor jeg kan finde en dansk manual til digital video kameraet "Panasonic NV GS 70"
En web side eller en forretning der sælger den.

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 16-12-03 10:24

Hej hr.lom

Jeg har kigget på panasonic´s hjemmeside http://www.panasonic.dk/om/default.asp?af=om&pg=forside de har godt nok et billed af dit kamara men der mangler en manual til dit hvad med at prøve at maile til dem og spørge dem ad. Der er mail adresser der .

Mvh thomat

Kommentar
Fra : hr.lom

Dato : 16-12-03 17:43

Jeg har ringet til Panasonic igår og fik den besked at man kan få en dansk manual, men jeg skulle henvende mig til en forretning. Idag henvendte jeg mig så til FONA og fik beskeden at manualen kostede 372,00 kr. der er en lidt pebberet pris. Jeg har har osse prøvet Panasonic's hjemmeside.

Kommentar
Fra : thomat

Dato : 17-12-03 09:19

Hej hr.lom
Ja det er sgu da noget af en pris. Har du ikke købt kameraet i Danmark? for så skal de da give dig en dansk manual? Panasonic har da en masse andre manualer liggende på deres hjemmeside som pdf. filer til at downloade, så må de vel også kunne ligge din manual ud på siden?
Håber du finder noget du kan bruge.

Mvh thomat

Kommentar
Fra : ihldihld

Dato : 12-02-04 23:38

hEJ HR. LOM

Jeg er nu også blevet den glædelige ejer af sammen digitale videokamera, og har ledt mane steder efter en manual, og det er ikke lykkedes for mig endnu. Hvis du har fundet en siden vil jeg være meget interesseret, også i at give et medbidrag.

hilsen

Henrik

Kommentar
Fra : hr.lom

Dato : 03-04-04 12:47

Nej desværre jeg har ikke fundet en dansk manual inu. Har du "ihldihld".