/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Brænder program
Fra : Tri
Vist : 374 gange
50 point
Dato : 15-12-03 18:24

Jeg leder efter et brænder program som kan lave brugbare kopier af alle dvd skiver!
Jeg har prøvet med CloneDvd, men det kan ikke "æde" dem alle sammen!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-12-03 18:29

Du må forvente, at man til stadighed finder på nye metoder som kopibeskyttelse, så der er ikke alle du kan lave kopier af.

ellebye

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 18:39

<<tri
Nero, er ikke det værste. Vi anvender det selv.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 15-12-03 18:47

Hej
Har du prøvet med NTI cd creator 6.0 ??? Det er det eneste jeg bruger og har ikke haft nogle probs...

Kommentar
Fra : technet

Dato : 15-12-03 19:43

så kan jeg varmt anbefale programmet
recordnow max eller nero 6.3.0.0
men nu er det jo ikke kun brænder programmet der er det helt afgørende
du skal jo også rippe dvdén fra 9 til 5 og hvad bruger du selv der ??

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 15-12-03 22:11

Der findes flere afkodningspogrammer til DVDér men ANY DVD fra slysoft.com,kører efter installation i baggrunden,sammen med Creator og CLONE DVD er man godt dækket ind
Mvh Ole

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 16-12-03 00:57

prøv dvd x copy det tager også hvad du byder det....
mvh fox

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 50 point
Dato : 02-01-04 19:17

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 03-01-04 00:41

Jeg skal bruge et lille stykke software, som kan afhjælpe mig med at få "alle" DVD-brænde programmer til at "æde" alle de skiver som jeg tilbyder dem!

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-01-04 02:18

og hvad vil du så betale for at jeg programmere sådan et software

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 03-01-04 08:31

Hvad går dit spgm egentlig ud på??Afkodnings pogrammer findes i alle afskygninger!Hvad er det for alle
brænderpogrammer---et afkodningspogram er sgu da ligeglad med,hvad brænderpogrammet hedder

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 03-01-04 17:58

Jeg ønsker ikke at betale for at nogen laver et prg. til mig!

Angående mit spgm. så får jeg info fra andre steder en kandu.dk

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 03-01-04 19:17

GoDa mand økseskaft

Kommentar
Fra : sjelborg1973

Dato : 03-01-04 23:32

Du kan bruge DVD X Copy fra 321studios på www.dvdxcopy.com
Jeg har selv købt dvdxcopy gold det er godt og meget stabilt, og kopier 1 til 1 disk

Godkendelse af svar
Fra : Tri

Dato : 21-06-04 18:26

Tak for svaret jmsgruppen.

Jeg fandt ud af hvad der var galt! jeg manglede bare "DVDRegionFree", så havde jeg ingen problemer med at lave sikkerheds kopi af mine dvd skiver!