/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hjælp min kæreste kan ikke få orgasme
Fra : sommerflirt
Vist : 931 gange
100 point
Dato : 14-12-03 19:26

Hej alesammen.
Når mig og kæresten har samleje kan hun desvære ikke få orgasme. det er mærkeligt synes jeg fordi hun kan sagtens komme når jeg slikker hende. hvorfor kan hyn så ikke komme når vi knepper rigtig? jeg vil da gerne gøre hene glad.
Hvis nogen har et tip vil jeg meget gerne høre fra jer

hilsen thomas

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-03 19:28

Du skal så langt op mod hendes mave med din egen mave så tisseren kommer til at gnuppe mod kilderen så hjælper det nok

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 110 point
Dato : 14-12-03 19:37

Ihh Thomas du går nok rigtig til den hva?? men hvis det er vigtigt for jer - at hun får orgasme ved selve samlejet, så prøv at lade hende styre ovenfra*GG* hmm!! lyder måske dumt - men jeg plejer(uha lyder endnu værre)
Æuu det er ikke nemt at vejlede - men kort sagt: lad pigen være øverst. På den måde har hun mere styr på, hvor og hvordan den skal ordnes. Fik du den

Frida.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 14-12-03 19:51

Hej Thomas

Sørgeligt problem. Nu vil jeg for det første anbefale dig at læse bøger omkring g-punktet -- det kommer af Graffenberg, der i sin tid fandt dette punkt hos kvinder der sidder ca. 5-6 cm på forsiden af skedevæggen. Du vil opdage, at mens man alligevel leger med oralsex, er det anbefalelsesværdigt, (NÅR hun er begyndt at komme i stemning!) at lade en finger gå ind og kilde med en slags "kom-her" bevægelse omkring dette lidt ru punkt på skedevæggen. Et spørgsmål om stemning og ABSOLUT tålmodighed... Start med en 69'er - kom helt op at køre, og så lad tingene udvikle sig. Evt. lidt kombination med rollespil og/eller ganske logisk penetration bagfra mens hun ligger på maven gør også at den kommer HELT ind...

Altsammen et spørgsmål om at eksperimentere og finde gejsten...

Held og lykke...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 20:02

"kom her" bevægelse*LOL* ja undskyld det er måske rigtigt nok(aner det ikke)
Nu ved jeg, at du Thomas - kun er 16 år - og hvis din kæreste har samme alder, er der vel stadig en masse I endnu ikke har prøvet. Du har jo i en anden tråd berettet at I lige er begyndt med oralsex - så det andet skal nok komme Jeg selv var da noget ældre end 16år, før jeg oplevede min første orgasme. Det handler om at kende sin egen krop, og selvfølgelig også om at din kæreste skal føle sig tryg.
Iøvrigt er der da flere slags orgasmer - end lige den der Graffenting som Henrik omtaler

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 20:08

Der har tidligere været stillet et lignende sp. Kig lidt på dette link - måske er der noget at hente
http://www.kandu.dk/dk/spg/5904

Frida.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 14-12-03 20:12

Hej Frida

Altid rart man kan få et smil på læben. Er helt enig -- det var også kun 8 år siden for mit vedkommende jeg begyndte den "karriere"....

"Kom her" ? Jamen, hvordan skal man beskrive det? Skal vi have digitalkameraet frem for at vise hvad det ellers kan kaldes...

Nå, men hygge...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 20:12

HiHI - nedenstående beskriver en mængde orgasmer. Scroll ned til Rosekamp's svar
og du vil blive meget klogere
http://www.kandu.dk/dk/spg/21736

Frida.

Kommentar
Fra : henrik1975

Dato : 14-12-03 20:27

Det er de færreste kvinder (hvis man skal tro litteraturen) der kan få en vaginal-orgasme. Koncentrer derfor dine evner på at gnubbe hendes klitoris under samlejet; og opfordrer hende til selv at gnubbe den i de stillinger hvor du ikke kan nå.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 20:33

Klitoris mig her og klitoris mig der - Ja gør det endelig så nemt som overhovedet muligt Hvorfor ikke tage en udfordring op, hvis man som Thomas alligevel skal til at lære noget.

Frida.

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 14-12-03 20:54

mange tak for svarerne.
kæresten siger hun synes det er bedst at værre ovenpå men aligevel kan hun ikke komme. er der en god teknik der kan gøre det nemere for hene at komme? hehe den med kom her vil jeg da prøve og der er da os en del goe forslag til de foeskelige orgasmer. Fridaflip hvad mener du med klitoris mig her og der?

hilsen thomas

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 21:08

Aiii altså Thomas - du får mig sgu ikke til at uddybe nærmere ang. teknikker
Det er kun din kæreste der er i stand til at mærke, hvordan og hvornår det føles aller dejligst. Men helt ærligt syns' jeg du skal lade være med at tænke så meget over den orgasme - ellers ender det med, at din kæreste lærer at lave en ægte Meg Ryan "Fake" bare for at glæde dig det vil da være noget rigtig øv - ik'??

Frida.

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 14-12-03 21:16

hehe det er måske rigtig nok og jeg kan jo give hende orgasme såe det*lol*
men du svarer ikke på det med klitoris *ss*

thomas

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 21:18

Næe det gjorde jeg vel ikke - men jeg mente bare, at klitoris orgasmen er den nemmeste at opnå, men dermed ikke sagt, at det er den bedste

Frida.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 14-12-03 21:39

Hvad frida siger er at kun din pige kan fortælle dig hvad du har brug for at vide...

Langt mere end halvdelen af grundlaget for orgasmen kommer fra tankerne... Såeh, hvis hun kommer til at tænke på cykelpumper, når du pumper, så er den orgasme allerede afsporet.

Måske hun skulle have lov at træne selv med en blød dildo, for at få hendes yndlings fantasi ledt på sporet - Eller få udvidet fantasi registeret til også at omfatte pikken.

Kommentar
Fra : henrik1975

Dato : 14-12-03 21:48

Klitoris mig her og der og allevegne Ja, i den perfekte verden.

Prøv bogen Hot Sex Sådan! af Tracey Cox. Dén kunne hjælpe mange.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 21:59

Ja - og er man i tankerne under et samleje liige i Netto for at handle ind - så går det heller ikke med en orgasme I skal sørge for, at der ikke noget I skal nå umiddelbart efter - have masser af tid - og ikke mindst være i trygge omgivelser. Ikke noget med at gøre det et sted, hvor I kan blive overrasket af forældre eller lign

Frida.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 14-12-03 22:07

He - eller måske er det netop der hvor man kan blive overrasket, at det er bedst
-- Engelsk undersøgelse viser at en meget stor del af engelske kvinder tænder på risiko for opdagelse.. og sex på offentlige steder.
--- Vi er allesammen meget forskellige - heldigvis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 22:15

Tror/håber jeg nu ikke er tilfældet som 16 årig. Mon ikke det er kvinder, der i forvejen har et problem med at blive ophidsede - der ynder en form for risiko ved opdagelse.

Frida.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 14-12-03 23:32

Mjaeh.. Ordet opdagelse, i denne forbindelse, indebærer i sig selv, at man er i gang med en aktivitet hvor man kan blive afsløret - Og har man sat aktiviteten i en bås, hvor opdagelse ikke er godt, så må der jo nødvendigvis være en ekstra spænding involveret. Det er måske snarere et spørgsmål om under hvilke omstændigheder - risiko for opdagelse - man har trådt sine "barnesko".. Og så at gøre det lige så spændende som da.
Nå, men det er langt fra spørgsmålet.. Skulle ikke have skrevet om det.. sorry

Kommentar
Fra : itvivl

Dato : 15-12-03 01:09

hmm... Det er desvaere ikke mange kvinder der kan faa orgasme ved et sammenleje, og specielt i missionaer stillingen.. Men som Frida ogsaa har skrevet "kvinden skal fore, og selv finde ud af hvad der er godt for hende".. Jeg ved ikke hvor meget din kaereste onanere, men hvis ikke kunne det vaere en god ide for hende at prove, da hun paa den maade kommer til at laere hendes krop bedere at kende.. Da det kan vaere at problemet er at hun ikke ved nok som hvad hun kan lide!?! Kob vibrerende legetoj til at stimulere klitoris, samt brug bruseren i badet.. Naar hun saa faar orgasme den vej, laere hun hendes krop at kende.. Maaske der skulle lidt legetoj ind i forholdet:) Eller stimulere hendes klitoris med dine fingere, mens hun er du "knepper"...

Held og lykke..

Kommentar
Fra : secret

Dato : 15-12-03 09:30

Hverken cykelpumper, aberginer eller joystick ... kan hjælpe. For nogle piger er det alt for enkelt og mekanisk. Ikke alle kvinder er født i Sydamerica, ikke alle kvinder er så fysisk afhængige, ikke alle kvinder er som Toyota'er ... du kan ikke bare dreje noglen og trykke på gas. I puster der begge to og tænker måske på Alec Baldwins og Nicole Kidmans orgasme og tror I SKAL komme til at slå til ... til at blive holdt af .. Så længe I begge er kun fokuseret på det mekaniske del, får kun Dick'en noget ud af det. Ikke alle hvide kvinder skruet sammen sådan, desværre. Hver gang I er i seng - tænker I igen og igen kun på hendes klitoris og hendes orgasme ... det er nemlig det, der er galt. Hun skal først være psykisk klare (det kan tage lang tid !!!), hun skal kun lide sig selv, har selvtillid når hun er sammen med dig (og ikke "orgasme"-kompleksen) og uafhængig af din og andres meninger i hendes seksualitet... For mange kvinder faktisk er orgasme ikke så vigtig (du skal heller ikke tror at hun ikke kan lide dig hvis du ikke give hende orgasme), men de unge tror de SKAL komme hver gang til at ligne "standarten" fra alle de "sexed up" filmscener de har i hovedet når de lukker øjner under samlejer... Det må være meget-meget vigtigt for din maskulinitet og for hende, at din kvinde får orgasme - det er fejlen i jeres "sengerytme".

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-12-03 14:29

Hmm!! Kære Thomas. Hvis du efter alle disse indlæg bestemmer dig for at beskæftige dig med din kærestes klitoris - så vær lige lidt forsigtig ik'. Denne klitoris kan nemlig være yderst følsom, så du skal altså ikke bare klø på, men være meget bevidst om, at der ikke er langt fra glæde til smerte. Har kæresten fået én orgasme - og du bare fortsætter - så kan det fa... gøre ondt

Ja det er jo ikke fordi jeg tror du er et fjols, men nogle lærer det altså bare aldrig.
Så du skal se det som et velment råd

Frida.

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 15-12-03 18:51

ja ja rolig frida jeg,skal sku da nok lade være med at udøve vold mod dimsen*ss*

hilsen thomas

Godkendelse af svar
Fra : sommerflirt

Dato : 15-12-03 21:06

Tak for svaret fridaflip.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-12-03 01:26

*GG* Tak for point Thomas. Uha godt du ikke er voldelig mod øhh "dimsen"

Frida.