/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
scsi driver ???
Fra : nullerfras
Vist : 470 gange
150 point
Dato : 13-12-03 22:45

hej, jeg har købt mig en brugt tapestreamer fra sony sdt-9000, og har installeret den på win xp, den finder den også men vil ikke installere nogen driver til scsi kortet,,troede bare der var den slags driver i winxp,,,hvad kan jeg gøre ???
HJÆLPPPP er lidt tude fjæs hvis jeg ikke kan få det til at funke

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 13-12-03 22:56

Kig på denne side. Her er der drivere til din streamer
http://www.helpdrivers.com/ingles/listado/panel.asp?marca=Sony&perif=backup

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 13-12-03 23:01

Denne tråd skulle have været i "Windows XP" ...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-12-03 23:04

www.driverguide.com
brugernavn : drivers
password : all

Held og lykke
Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-12-03 23:13

Hej
Den liger under tape-backup
vælg S for sony
vælg sony
indtast : sdt-9000

Den er lidt ned på listen

http://members.driverguide.com/index.php?action=dosearch&qm0=sdt-9000&qa5=20&qa6=965&dp=2&sm=b&jmd=and

mere held og lykke