/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Den perfekte krop
Fra : pipzi
Vist : 803 gange
250 point
Dato : 13-12-03 21:04

Nogle der kender denne film, fordi jeg vil meget gerne have titel og tekst på en sang der er midt i filmen.

Det er på tidspunktet hvor hun får sit første ædeflip og har haft et skænderi med sin kæreste.

Nogen der kan hjælpe mig vil jeg blive meget glad. Det er en dame som synger.

Noget af sangen kører sådan;
I feal it
pounding like a...
I feal it
Driving me to something

Im going...

Den er meget god, og vil meget gerne hvis nogen kan finde sangen og teksten til mig, eller bare teksten...

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 13-12-03 21:16

Filmen er fra 1997....

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 14-12-03 01:59

Prøv at se om det ikke skulle være en af disse.

mvh Rasmus

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 14-12-03 10:37

Øhh en af disse hvilken ??? :-?

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 14-12-03 18:46

http://www.amyjo.com/html/music/songs1.html

Ja jeg kan da udemærket forstå din undren - men det var altså en af disse sange ...

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 14-12-03 19:32

Desværre er det ikke nogle af dem Men det er den rigtige pige du har fundet, men jeg ved ikke om det er hende selv som synger sangen ?

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 14-12-03 19:32

Desværre er det ikke nogle af dem Men det er den rigtige pige du har fundet, men jeg ved ikke om det er hende selv som synger sangen ?

Accepteret svar
Fra : sinius

Modtaget 250 point
Dato : 15-12-03 17:38

Gad vide om der er tale om "state of mind" med Merril Bainbridge. hvis ikke så prøv selv på letssingit.com . men jeg tror nu nok det er den, teksten passer ihvertfald.

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 15-12-03 17:41

det må da vist være 250 basser værd?

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 15-12-03 18:26

Jeps, på en betingelse, hvis du kan finde den med melodi og det hele på , så giver jeg dig de 250 point, måske 50 ekstra !

Godkendelse af svar
Fra : pipzi

Dato : 15-12-03 19:48

Tak for svaret sinius.