/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Bad Taste og Braindead på VHS?
Fra : Bjarne_Goldbaek
Vist : 627 gange
20 point
Dato : 08-03-02 16:46

Halløj

Hvor finder man Bad Taste og Braindead på VHS, da det ikke lader til at i hvert fald Bad Taste findes på DVD R2 (har ikke indopereret nogen form for chip i min DVD). Jeg bliver simpelthen nødt til at eje de film...!

Nogen, der kan hjælpe?

Mvh,
Michael

Accepteret svar
Fra : deurell

Modtaget 30 point
Dato : 08-03-02 16:49

Hvis du bor i kbh kan du prøve f.eks. den videoforretning der ligger på Landemærket nr.? lige over for rundetårn.

Kommentar
Fra : Bjarne_Goldbaek

Dato : 08-03-02 16:52

Det var sgu hurtigt...

Jeg bor ikke i Kbh., men kunne selvfølgelig altid tage derind. Nogen alternativer? Online køb - og i så fald hvor?

Men tak for svaret.

Kommentar
Fra : Bjarne_Goldbaek

Dato : 08-03-02 17:00

Det må næsten være video-land (eller video-netto), ik'? På deres hjemmeside har jeg søgt efter den, og den findes i deres arkiver, men den er udgået.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-03-02 17:18

De blev solgt til en 50'er i TP for et par år tilbage, så du kan enten være
heldig at finde dem der stadigvæk.
Ellers har jeg faldet over dem flere gange i 2nd hand forretninger

/Jeppe

Bjarne_Goldbaek <Bjarne_Goldbaek.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BT4i8.374$Z25.65706@news000.worldonline.dk...
> Halløj
>
> Hvor finder man Bad Taste og Braindead på VHS, da det ikke lader til at
> i hvert fald Bad Taste findes på DVD R2 (har ikke indopereret nogen form
> for chip i min DVD). Jeg bliver simpelthen nødt til at eje de film...!
>
> Nogen, der kan hjælpe?
>
> Mvh,
> Michael
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-03-02 18:04

> Hvor finder man Bad Taste og Braindead på VHS, da det ikke lader til at
> i hvert fald Bad Taste findes på DVD R2 (har ikke indopereret nogen form
> for chip i min DVD). Jeg bliver simpelthen nødt til at eje de film...!

Prøv Blackstar:
http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000000928
http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000027236

Go' weekend
Nicolai

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-03-02 19:33

"Bjarne_Goldbaek" <Bjarne_Goldbaek.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:BT4i8.374$Z25.65706@news000.worldonline.dk...
> Halløj
>
> Hvor finder man Bad Taste og Braindead på VHS, da det ikke lader til
at
> i hvert fald Bad Taste findes på DVD R2 (har ikke indopereret nogen
form
> for chip i min DVD). Jeg bliver simpelthen nødt til at eje de film...!

Den er udgivet i Spanien (region 2) med engelsk lydspor, hvis du skulle
være interesseret i den kan du købe den af mig for 140,- incl. porto
uåbent og plastforseglet. Nypris hos www.dvdgo.com/ er 133 kr. excl. en
dyr porto

Anmeldelse af DVD'en (på fransk):
http://www.devildead.com/indexfilm.php3?FilmID=130

I øvrigt er Braindead (Dead Alive) også kommet uncut i spanien hvis du
selv vil lægge en ordre hos DVD-Go, den koster ligesom Bad Taste 18 Euro
+ porto, en latterlig anmeldelse kan ses her:
www.bestdvd.co.uk/reviews/rev_braindead.html

Mvh.

Ole

Kommentar
Fra : Bjarne_Goldbaek

Dato : 08-03-02 20:44

Til alle: Mange tak for hjælpsomheden. :)

Til Ole: Det er jeg meget interesseret i! Du kan bare smække en mail afsted til mil@sol.dk, så kan vi aftale nærmere...

Hvorfor har jeg dog ikke brugt dette sted noget før... ?!

Mvh,
Michael

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-03-02 22:59

Dem har jeg da..hvor er dufra????
"Bjarne_Goldbaek" <Bjarne_Goldbaek.news@kandu.dk> wrote in message
news:BT4i8.374$Z25.65706@news000.worldonline.dk...
> Halløj
>
> Hvor finder man Bad Taste og Braindead på VHS, da det ikke lader til at
> i hvert fald Bad Taste findes på DVD R2 (har ikke indopereret nogen form
> for chip i min DVD). Jeg bliver simpelthen nødt til at eje de film...!
>
> Nogen, der kan hjælpe?
>
> Mvh,
> Michael
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Bjarne_Goldbaek

Dato : 09-03-02 14:19

Buller skrev: "Dem har jeg da..hvor er dufra????"

Jeg er fra Sjælland (syd-øst). Kan jeg købe dem af dig, eller hvordan?

Mvh. Michael

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-03-02 14:35
Kommentar
Fra : Bjarne_Goldbaek

Dato : 09-03-02 14:56

Jesper: Så længe tror jeg bare ikke jeg kan vente...

Ole: Jeg ved ikke om du har set det, men du er meget velkommen til at kontakte mig på mil@sol.dk. Det samme gælder i øvrigt for andre, der skulle være interesseret i at sælge den ene eller den anden (eller evt. begge to...)

Mvh. Michael