/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Viagra eller lign!!
Fra : Sunowich
Vist : 660 gange
20 point
Dato : 10-12-03 23:07

Er her nogle der har erfaring i brug af viagra eller ligendende Hvor længe virker det hvad koster det og sån.jeg har egentlig ikke problemer med potensen( på med potensiometeret ..fuldt udslag ) men er bare nysgerrig af natur og vil måske prøve det*SS*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-12-03 23:39

Hvorfor pokker vil du prøve det, hvis du ikke har problemer med potensen??

Frida.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-12-03 23:41

Fordi jeg er en nysgerrig af natur 'ss*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-12-03 23:44

Hmm.. hold dig væk fra det. Det påvirker bl.a dit hjerte og er ikke noget man bare skal eksperimentere med. Havde du et reelt problem kunne jeg måske bedre forstå din nysgerrighed, men som sagt drop det. Det er noget skidt...

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-12-03 23:47

Kig lidt på dette link. Faktisk er der flere brugbare oplysninger
http://hjem.get2net.dk/ebbesk/fakta/impotens.htm

Frida.

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 30 point
Dato : 10-12-03 23:49

Her et link fra NetDoktor. Kig især på advarslerne mod midlet.

http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/viagra.htm

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-12-03 23:52

Her kan du se priserne for et knald*GG* Det er sgu temmelig dyrt
https://www.doctorviagra.net/cgi-bin/index.cgi?ts=216852

Frida

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-12-03 00:01

Ok Frida Mange tak jeg er overbevist Jeg må helre rette min nysgerrighed mod noget sundere *ss* Hvad skal du i morgen hi hi *sms* Hvor er det lige du får de der smilyes fra ??

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 11-12-03 00:03

Tak for svaret fridaflip.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 11-12-03 00:10

I morgen skal jeg på arbejde*GG* og hvordan du laver smiley's finder du ud af ved at klikke på "kom godt i gang" og scrolle ned til bunden af teksten

Frida.

Kommentar
Fra : raz111

Dato : 15-12-03 22:04

Viargra har INGEN større virkning på mænd/drenge hvis potens er iorden.
Viagra er beregnet til personer der har problemer med potensen og derfor er nødsaget til at tage Viagra piller for at kunne gennemføre et samleje.
Viagra har ikke den virkning som måske udtrykkes i film og reklamer, men virker hovedsageligt på folk der har et problemer med potensen. Desuden har Viagra en del sideeffekter så som hjertebanken, lavt blodtryk, hovedpine og visse tilfælde søvnløshed.
Viagra er ikke værd at tage når man er ung og potensen er "i top"...

Kommentar
Fra : CLAN