/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
United DVD-4065 regionsfri
Fra : nayqsuqv
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 10-12-03 21:03

Jeg har en United DVD-4065 hvor jeg har mistet vejledningen i hvordan den gøres regionsfri. Den er købt i Bilka der desværre ikke kunne skaffe en kopi af vejledningen. Alle andre vejledninger fra denne og andre sider til andre United modeller er prøvet - men uden held. Jeg har endnu ikke set, at andre har en 4065 model.

Kan du hjælpe?

På forhånd mange tak!!!

Jacob

Accepteret svar
Fra : Gybben

Modtaget 60 point
Dato : 10-12-03 21:26

Hej

Jeg tror du måske kan forsøge dig med vejledninger til Denver DVD'er. Så vidt jeg ved er mange af dem identiske med United. http://www.denver-electronics.com

Gybben

Godkendelse af svar
Fra : nayqsuqv

Dato : 10-12-03 22:48

Tak for svaret Gybben.
Faktisk ledte det mig til FAQ afsnittet på den side du henviste til. Der fandt jeg ud af at det ikke var regionen der var problemet (DVD'en var gjort regionsfri tidligere) men i stedet var TV signalet fra DVD'en der skulle ændres fra Multi til PAL da mit TV åbenbart ikke understøtter Multiformatet. Så kunne jeg igen se filmen. Alle tiders.

Kommentar
Fra : Gybben

Dato : 11-12-03 17:34

Det var rart at høre. Jeg har selv haft nogle ting jeg skulle finde ud af omkring min DVD. Da fandt jeg svar på det på den side også.

Gybben