/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3510i --> T68i
Fra : Ezia
Vist : 472 gange
106 point
Dato : 10-12-03 15:43

Hej!

Er der nogen der kan sige mig om det ville være en god ide at bytte min Nokia 3510i til en SonyEricsson T68i?

Hilsen Ezia

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 10-12-03 16:28

Har selv lige købt en T68i, er godt tilfreds med den. Andet kan jeg ikke sige. Havde en R600 før, den skodder!!!

Kommentar
Fra : Will4ever

Dato : 10-12-03 17:24

mmm med mindre du er nokia fan skal du ikke bytte
T68i er helt klart bedre efter min mening iselvom jeg mest er til nokia selv :)

Accepteret svar
Fra : brodal007

Modtaget 106 point
Dato : 11-12-03 13:38

selvom man er nokiafan så køb/behold aldrig en 3510i det er den værste telefon nokia har lavet her en liste med alt det dårlige ved den:

- Den ruster let
- Batteriets celler går let i stykker (da det antal volt telefonen skal bruge udgøres af det antal celler der er i batteriet, vil telefonen eks. mangle strøm ved opkald, hvis blot 1 celle går i stykker)
- Den er fyldt med fejl i softwaren (firmware)
- Dens specifikationer er ingenlunde imponerende
- Dens skærm ligner en 256-farveskærm selvom den er på 4096 farver
- Den har ikke kamera
- farverne falder ind i hinanden
- skærm mindre end T68i´s
- tasterne stopper end dag med at virke
- personligt synes jeg at dens design ligner lort

så byt den til en T68i

Kommentar
Fra : Will4ever

Dato : 11-12-03 18:47

nice broda007 en 3510i har da ikke 4096 farver !!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Ezia

Dato : 11-12-03 20:33

Tak for svaret brodal007.

Kan næsten ikke vente med at bytte