/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
dualsim er svindel og humbuk
Fra : delip
Vist : 551 gange
50 point
Dato : 09-12-03 17:01

hej alle..
mit navn er Delip og jeg har købt nogle vare hos dualsim men har aldrig set mine vare og de trukket mine penge fra kontoen
de sndte mig noget kinisisk lort som viste sig at være dualsim men jeg havde bestilt simdoctor så ringte jeg til dem og snakkede med dem og fik det samme svar i 1 hel måned idag d. 9. december 2003 snakkede jeg med tommy han sagde direkte i telefonen til mig at jeg skulle holde min kæft og skride hjem og at jeg ikke ville få mine penge og at de var tabt.. og det passer det som han sagde

så derfor tager jeg denne sag meget alvorligt! så jeg prøver og få noget opbakning fra dem som er ikkke har set deres vare eller hørt fra dem hvis vil ligge jeres navn og mobil nummer kan vi måske få undersøgt firamet via DR1 kontant

i kan også kontakte klaus krabbe som er jounalist for computerworld på 77300298 som også er ved at undersøge firmat
hvis i vil kontakte mig kan i gøre det på 50530805
håber i gider at hjælpe!!!! og at vi kan finde en løsning...

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 09-12-03 17:04

Køb andrig på nettet hvor sælger tillades at trække pengene inden du ser varen.
En tåbelig handel.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 09-12-03 17:07

Nu kender jeg ikke alle detaljer, men i mine ører (øjne) lyder dette som, skal vi bruge det hårde ord, svindel.
Meld sagen til politiet, de har pligt til at tage sig af din anmeldelse. Er der så "svindel" der er tale om, vil de tage sig absolut af sagen.
Jeg kender ikke det omtalte firma, og jeg har heller aldrig hørt om dem.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : delip

Dato : 09-12-03 17:13

ja men vi ka godt melde det til politie men jeg vil vente lidt og undersøg ddet næremer med håber jeg kan taag det op i DR1 kontant hvor de måske ka hjælpe mig

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 17:41

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Godkendelse af svar
Fra : delip

Dato : 15-12-03 20:22

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : modjojojo

Dato : 09-01-04 17:00

Jeg vil bare sige firmaet er fup jeg bestilte også vare der for 750 kr havede en kamp med dem og der er gået over et månede nu og jeg har ikke fået dem ,,men jeg kan sige at firmaet er gået konkurs...sur røv