/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
telia mms og wap til nokia 6600
Fra : Will4ever
Vist : 486 gange
10 point
Dato : 08-12-03 19:22

Hej jeg har et problem eller telia har et problem
jeg skal bruge en mms og wap opsætning til en nokia 6600
men inde på deres side kan man ikke vælge til 6600
men nu man skriver en mail til dem skriver de bare
man skal sende en sms til 667 men lige meget hvad man skriver såå får man en tilbage
hvor der står vi forstår ikke din kommando bla bla bla mig i r****

nogen som ved hvordan man kan gøre ?

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 08-12-03 19:53

prøv at skriv til telia igen! og sig den skriver sådan som den gør!

Kommentar
Fra : Will4ever

Dato : 08-12-03 22:35

Fra : patrickfridal Dato : 08-12-03 19:53
prøv at skriv til telia igen! og sig den skriver sådan som den gør!

har jeg gjordt men de skriver bare det samme

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 09-12-03 13:09

ok så ved jeg det ikke det var bare en tanke! har du prøvet igen???

Kommentar
Fra : Will4ever

Dato : 09-12-03 14:48

nåå nu har jeg fået et ordenligt svar fra telia

citat fra mail fra telia

Den telefon du ønsker at benytte til Telia, er desværre ikke testet i vores net og med Telias produkter.
Hvornår den er færdigtestet så du kan benyttet den til MMS, kan jeg desværre ikke give svar på lige nu,
da der ikke foreligger nogen dato på nuværende.

Der er ingen garantier for at den kan benyttes til Telia på baggrund af dette,
og Telia kan derfor ikke yde support vedrørende Mobiltelefon relaterede problemer.

Accepteret svar
Fra : patrickfridal

Modtaget 10 point
Dato : 09-12-03 14:53

ok!
det var da godt!
hvem får så pointene???

Kommentar
Fra : Will4ever

Dato : 09-12-03 14:58

tjaa du som den eneste som har skervet skulle vel næsten ha dem ;)

Godkendelse af svar
Fra : Will4ever

Dato : 09-12-03 14:59

Tak for svaret patrickfridal.

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 09-12-03 15:08

var så lidt! ha ha!