/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Styling / Stafering / Tatovering til bil~
Fra : Jrod
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 08-12-03 00:17

Hej med jer.

Jeg har sidet ok kigget lidt på de forskellige hjemmesider ang styling af min bil, det jeg leder efter er nogle staferinger eller tatoveringer blir det vist også kaldt, men jeg kan sgu ikke rigtig finde noget. Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med et par gode links eller måske en forhandler som i ved har det.

På forhånd tak.

Jrod

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 08-12-03 15:18

Kan det virkelig passe at der ikke er en eneste her inde som ved noget om mit spørgsmål? Hmmmmm.. Er der ikke bare en som er lige så vild med at gejle biler som jeg selv er?

Accepteret svar
Fra : _20_

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-03 12:26

hej.... jeg mener ikke der er nogen side på nettet hvor man kan købe disse mærker.. det er noget du skal have spesialt lavet ved er skildete maler...

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 11-12-03 17:30

Hej. _20_

Jeg synes bare ikke jeg kan finde de hjemmesider, har godt søgt lidt på det, men kan ikke finde noget om det. Men jeg prøver sgu at ringe til en skiltemaler, det kan jo også være han har nogle gode ider. tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : Jrod

Dato : 11-12-03 17:30

Tak for svaret _20_.