/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Arkne / Bumser og meget sart hud
Fra : BirgerH
Vist : 4749 gange
200 point
Dato : 07-12-03 21:43

Vores søn på nu 19 år lider voldsomt af Arkne. Så meget at vi har måtte sende ham til en hudlæge, som nu i et halvt år har fyldt ham med nogle piller, som vi godt viste var farlige (Tetracyklin "DAK") og nu er hans levertal fordobbelt, viser blodprøverne og vi tør snart ikke mere.
Findes der ikke et middel, en læge, eller noget, næsten hvad som helst, der kan hjælpe ham ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-12-03 22:05

Hvis du søger i google: >bumser Tetracyklin<
Så står der en masse om akne eller acne
Emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-12-03 00:26

Jeg vil da råde jer til at kontakte først og fremst jeres egen læge hvis han ikke er orienteret om jeres søns levertal.

Det kan da ikke være rigtigt at hans heldbred skal sættes på spil. Nok kan der være bivirkninger ved præperatet, men at hans heldbred skal forværres yderligere kan ikke være rigtigt. Måske findes der et andet præperat med færre bivirkningen.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : sullah

Dato : 08-12-03 02:24

Det kan være at jeres søn har nogle affaldstoffer i kroppen som skal renses ud. Affaldsstofferne kan evt. komme af forkert kost eller som nogle mener -stress eller bekymringer og sorg.
Der er mange alternative behandlere som laver udrensningskure, men jeg kunne forestille mig at en biopath som også går ind og ser på kosten og evt. mangler ville give en god "helhedsvurdering".
Personligt er jeg over bevist om at man bliver nødt til at kigge på hele organismen og også evt psykiske påvirkning, når der opstår et problem i en del af kroppen.
Derfor mener jeg ikke at piller som tilmed skader andre områder af kroppen, kan være en holdbar løsning.
Det er helt sikkert ikke rart at have et udpræget problem med acne, men måske er der bare nogen der er ekstra hårdt ramt og ikke rigtig noget at gøre ved det.
Men prøv alligevel! Det er under alle omstændigheder ikke dårligt at få undersøgt om man får den rigtige kost!!

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 08-12-03 07:12

acne kan henføres til hormonsystemet og kosten, prøv denne opskrift som er på naturens vilkår,
for en sart hud udvortes med 15% molkosanopløsning som du dupper med et stykke vat, på de inficerede steder, efter 5 min. efterduppes med Echinamin 5 (molkosan renser og Echinamin forhindrer infektion, bruges i rækkefølge efter udtrykning, med sterilt vat sæbe bør ikke bruges.
kræver huden en effektiv rensning bruges en 45% alkoholopløsning hvor man tilsætter et par dråber Arnica hvis huden er fedtet, hvis den er tør smøres den en til 2 gange om ugen med bioforce creme, med hensyn til at leveren, som åbenbar er blevet belastet, kan du bruge marietidsel i form af te eller som kapsler, den er meget leverstyrkende, tilsidst og ikke mindst ændre kosten, undgå animalsk fedt, æg og ost, spis masse af grønsager specielt gulerødder. Her er en te der kan være til en god hjælp. Bland tørret lakridsrod, mælkebøtte, cikorie, gurkemeje og ingefær lige dele, for smagens skyld kan du tilsætte anis , kommen, pebermynte, rosmarin og vanille så der er noget at gå i gang med.
mvh nsl

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-12-03 09:20

Nu tror jeg, at du skal passe på ikke at give din søn for store forhåbninger over for alternative behandlinger. Der findes rigtig mange af dem, men mærkeligt nok, er der desværre mange unge mennesker der på tros af at have prøvet dem, stadig lider frygteligt af ance.

Det vigtigste er dog, at du får lægen til at indse, at fortsættelse med præperaret, en kur min egen søn med positivt resultat har gennemgået, er meget uholdbart.

Der er trod alt også det håb at som for de fleste teenager, vil aftage med alderen, men der er også voksne der må leve med problemet hele livet igennem.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 08-12-03 09:40

> udskyld ellebye ER det ikke et spørgsmål om alternativ behandling der ligger til grund for mit svar
uanset hvad sygdom man har, kan man blive stillet noget i udsigt, det gælder også inden for den syntetiske lægeindustri, det jeg har svaret på er, prøv det her, jeg er sikker på at det ikke giver leverskade. Hvis jeg er kommet på den forkerte side om alternativ behandling må du lige rette mig.
mvh nsl

Accepteret svar
Fra : Rodam

Modtaget 100 point
Dato : 08-12-03 10:44

Hej helberg!
Glem alt om arrogante folk i hvide kitler. De vil til hver en tid beskytte deres faglige stolthed.
Har selv lidt af månelandskab i ansigt, på ryg og bryst, hvor jeg legede prøvekanin for diverse "experter" og deres præparater med mærkelige og ubehagelige bivirkninger.

Gå til en kosmetolog og få denne til systematisk med damp, at fjerne kommende bumser og i det hele taget rense huden. Dernæst vask huden hyppigt i citronsaft. Det er desinficerende, rensende og efterlader huden frisk og duftende. Og det ødelægger ikke leveren eller andre organer. Ved indtagelse helbreder det sure opstød og sur mave og virker på mig rensende indefra. Smager godt med rejer.

MVH Rodam

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-12-03 11:36

>nsl, jo det har du helt ret i, og jeg syntes også at sønnen skal prøve alt andet end de forbistrede piller der kun, jeg vil dog skønsomt sige på nogen, ikke har andet effekt end at ødelægge ens helbred. Der findes dog personer hvor midlet hjælper.

>helberg, hvad har din søn fået lovet i udsigt af lægen?, og hvor længe har vedkommende sagt din søn skulle tage disse piller?. Så vidt jeg ved, er det det skrappeste middel man udskriver overfor ance, og der står formentlig også nævnte bivirkninger på ilægssedlen for medicinen.

Kommentar
Fra : linosan

Dato : 08-12-03 14:37

Jeg kan hjælpe! send jeres telefonnummer til lino@sol.dk

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 08-12-03 17:42

prøv aloe vera drikke-gel fra FLP som indvortes behandling + propoliscreme uden vand (også fra FLP) til udvortes behandling. Garanteret ingen bivirkninger, og har du ikke en gavnlig virkning inden for tre måneder efter købet, kan du få alle pengene tilbage.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-12-03 23:38

>linosan

Blot en bemærkning vedr. brugen af kandu.

Vi udveksler ikke noget der blot kan mistænkes at være af kommerciel art.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Gaas

Dato : 10-02-04 18:24

Hej,

Har I overvejet en kontrolleret A-vitamin kur det skulle hjælpe... kontakt en hudlæge...

Pøj pøj

Kommentar
Fra : aloecare

Dato : 21-02-04 16:54

jeg forhandler de omtalte produkter Aloe Vera Gel og Propoliscremen og hvis den ikke lever op til jeres forventning får i pengene tilbage da vi har 90 dages tilfredshedsgaranti, men prøv og se på min hjemmeside (der kan de også bestilles) www.flp.dk/nielsen

Kommentar
Fra : BirgerH

Dato : 21-02-04 22:06

Har prøvet Aloe Vera Gel og Propoliscremen m.v. uden nogen form for effekt over flere gange!
Vi deltager gerne i et længere forsøgs projekt, men uden beregning. Skulle det så, mod forventning, have nogen form for virkning træder vi gerne offentlig frem. Afstår derfor at sætte flere penge i Aloe Vera, da det er virkningsløst, ikke bare over for vores søn problem, men også andre i vores i omgangskreds har samme erfaring har vi konstanteret.
MVH Birger

Kommentar
Fra : aloecare

Dato : 21-02-04 23:15

Hvor lang tid har i brugt Aloe gel og propoliscremen?

Kommentar
Fra : BirgerH

Dato : 21-02-04 23:37

ca. 5 mdr

Kommentar
Fra : aloecare

Dato : 22-02-04 00:13

ok og hvor stor dosering har han taget?? Hvordan har han brugt propoliscremen mod uren hud?

Kommentar
Fra : BirgerH

Dato : 22-02-04 20:00

Efter foreskrifterne og anvisning fra en forhandler og ud fra hvad papirene sagde, som alle I forhandlere deler ud af. Så kan det vist ikke gøres bedre.
Vi ønsker derfor ikke at skuffe og såre ham yderlig og udsætte ham for folk der mere eller mindre lever af folks ulykke ved at påstå at de kan helbrede mod betaling.Kunne vi derimod sige til ham om han ville deltage i et forsøg. Ville forventningerne nok ikke være så høje. Og samtidigt ville Aloe vera produkterne blive meget mere troværdige.
Tro mig jeg ved hvad jeg taler om som tidligere 3 dobbelt nyrestenspatient i alle mine forsøg på at undgå operation.

Kommentar
Fra : aloecare

Dato : 22-02-04 22:38

ja forstår det godt, men kunne nu godt tænke mig at høre nøjagtig hvilken dosering han har taget, og i har forhåbentlig også fået af vide at der er 90 dages tilfredshedsgaranti?? Så hvis man ikke er tilfreds og det har den virkning man forventede kan få pengene tilbage?? men du kan skrive på jytte.h.nielsen@c.dk hvis du har lyst, for vil gerne vide noget mere og vil gerne tilbyde produkter til forsøg så det ikke kommer til at koste jer noget, har kun et krav at jeg får flaskerne retur hvis det ikke har den forventede virkning.

Kommentar
Fra : aloecare

Dato : 22-02-04 22:42

forresten har han fået en udrenselsekur først?

Kommentar
Fra : kydt

Dato : 23-02-04 23:34

Hejsa, lidder selv af lignende problem, 19, acne og har prøvet det samme medicin (Tetra DAK og Roac). Medicinen virker sådan set rigtig godt på mig, bortset fra når jeg stopper behandlingen, så går det godt en 1 måned og så får jeg tilbagefald. Af bivirkninger har jeg ikke mærket det store kun tørre læber og lidt kunne få lidt nemt næseblod.
Mht alle de har ting man kan drikke eller smøre på osv. så giver jeg ikke meget for det, for det første har jeg allerede prøvet en del uden held, for det andet er der så meget at man snart ligeså godt kan vente til problemet løser sig selv.

Det jeg har overvejet og vil foreslå er dem her: http://www.ellipseklinikken.no/side.lasso?side=forside&lang=dk
Må indrømme at jeg ikke ved særlig meget om dem, men det ser da lovende nok ud eftersom der ingen bivirkninger skulle være/af samme seriøse grad som Roac fx.
Så hvis nogen har erfaring med behandlingen så er vi nogle stykker formåder jeg (ihvertfald mig) som gerne ville høre om det og eventuelt hvis nogen kender deres priser osv.
Ja men held og lykke med og skriv endelig tilbage så vi andre kan blive oplyst.

Kommentar
Fra : aloecare

Dato : 24-02-04 00:06

Kan kun sige at mange af mine kunder er blevet hjulpet af FLP produkter, og hvis det ikke virker kan man jo få pengene tilbage så grunden til jeg har prøvet det og er blevet forhandler af produkterne er at de har hjulpet mig med flere ting, undgik f.eks en operation hvor gladeblæren skulle fjernes, blev scannet og der var mange galdesteen og de var store og havde mange smerter hver dag, stortset hele dagen, mit immunforsvar er blevet meget bedre efter jeg er startet med Aloe Vera Gel, havde hård mave konstant så der kom blod med ud, det kommer dagligt nu og er ikke hård, ja og en del andre ting, så kan kun sige i mit tilfælde har det været den perfekte behandling. Og der er jo som sagt 90 dages tilfredshedsgaranti så man har ikke noget og miste udover sit dårlige helbred, derfor jeg gerne tilbyder at stille produkterne til rådighed så det kan blive et 3 mdr forsøg.

Kommentar
Fra : ridder1

Dato : 10-04-04 18:26

Min oldemor sagde at man skulle drikke te af stedmoderblomster. Disse købes i Matas e.lign.. ½ liter om dagen. Vand i en gryde, kog, 3 spsk, sluk og læg låg på. Vent 5 min og si teen. Kan drikkes kold og varm

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 01-07-04 09:43

jeg har kun en ting at sige: elsa hjeronymus!

bumser er jo et teenage problem, men jeg ved af egen erfaring at de kan hjælpe. det er en meget gammel klinik hvor man kan få ansigstbehandling der trækker alt ud i overhuden, hvorefter kroppen selv kan rense det. man skal bruge nogle plejeprodukter som ikke er så forfærdeligt pebrede.

jeg fik det anbefalet af en veninde der virkelig havde stærke problemer som i løbet af nogle få måneder havde fået en meget meget pæn hud.

jeg har som i kan se selv brugt det med stor held. nogle få behandlinger og så bare fortsat med at bruge produkterne.

en behandling koster ca 300kr og de har klinik i københavn og haderslev. jeg køber selv to produkter i matas fra firmaet en grøn ansigstvand "purifying cleanser 7 og en creme: acne relief cream - begge dele koster ca 120kr og holder i månedsvis. men det er vist ikke alle matasser der har det og klinikkerne forhandler også selv produkterne.

jeg har prøvet alverdens ting selv - men dette virker! (som det første).

jeg har siden anbefalet det til en anden veninde som er lige så overrasket og glad for det som os andre.

obs jeg har ingen økonomisk interesse det at anbefale det, men har brugt det i flere år og synes at verden skal vide det

prøv det - allerede efter en gang kan han se om det er noget!

venlig hilsen ane

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 01-07-04 09:46
Godkendelse af svar
Fra : BirgerH

Dato : 08-05-06 00:29

Tak for svaret Rodam.