/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Alicia Keys noder?!
Fra : fetmulen
Vist : 385 gange
220 point
Dato : 07-12-03 12:52

Hey alle sammen..
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde Alicia keys noder? Helst til sangen: Gage bird..
Please hjælp mig!!

Kærlig hilsen Fetmulen

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 07-12-03 12:57

Måske her:
http://www.ultimate-guitar.com/
her er der mange tekster
http://www.metrolyrics.com/

MVH
JMS

Kommentar
Fra : fetmulen

Dato : 07-12-03 13:20

Hey, jeg vil lige sige at jeg søger Alicia keys KLAVER noder ..

Kærlig hilsen fetmulen

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 07-12-03 13:27

sorry, men jeg er guitarrist

Tror ikke du kan finde dem på nettet.
Vil anbefale at spørge på biblioteket.
Jeg prøver lige en anden mulighed, men hvis jeg ikke vender tilbage, er det fordi den ikke virker.

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 07-12-03 13:34
Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 220 point
Dato : 07-12-03 14:05
Kommentar
Fra : JensT

Dato : 07-12-03 14:06

Er i øvrigt "Caged Bird"

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 13-12-03 03:19

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Kommentar
Fra : fetmulen

Dato : 13-12-03 20:14

jeg synes at ingen af svarende er acceptale, fordi jeg kan ikke finde noderne på de sider... Så men ok, jeg giver JensT point fordi at han fandt hvor man kan købe den, men jeg ville nu helst ha en side hvor man kunne se dem..
Nå men , tak alligevel..

Hilsen fetmulen

Godkendelse af svar
Fra : fetmulen

Dato : 13-12-03 20:15

Tak for svaret JensT.

Kommentar
Fra : louui

Dato : 30-11-04 14:08

eiij øøv.. ledte ogs efter nogle alicia keys noder tiil klaver.. herre øv at der iik er nogen :(