/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Billigeste Sorround.
Fra : Rustica.dk
Vist : 757 gange
100 point
Dato : 07-12-03 00:53

Jeg skal til at have et billig sorround system til min stue, men jeg mangler et sted at finde dem billigst, et link eller noget !!!
Jeg kunne godt tænke mig noget i stil med Eltax, eller sådan noget..

Det må ikke koste alt for miget (12-1500,-)

Tak
Rustica

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-12-03 01:06

Spørgsmålet er, om du ikke skulle spare nogle flere penge op. Kvalitet plejer at følge prisen, og hvis du måtte få noget til den pris, vil du måske efter kort tid fortryde købet.

ellebye

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 07-12-03 01:47

ja det er lige det med kvalitet og pris det plejer at følges ad`men på den anden side har man, ikke det store behov så kan jeg skaffe et sprit nyt eller retter jeg kan skaffe dig 75 stk!!! til 300 kr stk..men skal du ha et så må du slippe 550 kr!! *s* ja det er bare et forslag men held og lykke

Accepteret svar
Fra : 7337

Modtaget 100 point
Dato : 07-12-03 11:22

Føtex, Bilka & Kvickly kan hjælpe dig, dog i en lidt højere prisklasse - ca et par tusinde eller tre. Vær som ovenfor nævnt opmærksom på at du får nøjagtig lige så meget som du betaler for. Lavprisanlæggene giver noget smæk for skillingen og rimelig overbevisende surround, bedst i 5/1 eller digital surround om du vil. Pro logic er bestemt ikke overbevisende. Gå efter højttalerkasser der ikke er for lette. Bank med knoen og find dem der er "mindst hule". Specielt ved subwooferen. Glem watt-angivelserne, de er værdiløse og normalt uden hold i virkeligheden. Lyt dig frem, selv om det er svært i et stormagasin. Har leget med den billige Lumatron og den er rimelig god til prisen, ligesom den er nem at sætte op og installere. Brug gerne et kabel der er lidt bedre end det medleverede (meget tynd ringeledning).

Skal du have kvalitet, sætter du et nul bag og bevæger dig ned i Hi-fi klubben i Vejle eller Europaplads i Århus, de er vist tættest på dig. Men du får intet i den prisklasse du antyder der.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 07-12-03 11:23

Hvad er det for noget du sælger bokke?

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 07-12-03 12:17

Tak for svaret 7337.
Jeg vil kikke lidt i aviser der så...

Rustica

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 14-12-03 11:49

Hej bokke, hvad sælger du?