/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik fra viasatreklame
Fra : Ferslev
Vist : 323 gange
280 point
Dato : 05-12-03 10:38

jeg så en reklame for viasat her for et stykke tid siden (november måned) hvor der var en melodi.
er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad den hedder?

hvis det kan være til nogen hjælp, så er den tit med i julefilm og det er et klassisk musikstykke.

på forhånd, tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 280 point
Dato : 06-12-03 11:36

stammer den ikke fra filmen home alone
jeg ved desvære ikke hvem der har lavet den
hvis og når du finder ud af det gider du så ikke lige smide et indlæg i her på kandu

Kommentar
Fra : Ferslev

Dato : 06-12-03 19:55

Jo.. det maner jeg også, men kan ikke finde den på soundtracket. det kunne måske godt være john williams der havde lavet den, han plejer nemlig at lave filmmusik, men jeg er ikke sikker.

Jeg skal nok ligge et indlæg til dig granslam når jeg finder ud af det.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 06-12-03 20:18

tak jeg er også selv igang

Kommentar
Fra : Ferslev

Dato : 13-01-04 15:50

da der ikke kommer/er kommet nogle indslag i en måned nu, ser jeg spørgsmålet som ubesvaret, men da granslam har vist interesse får granslam dermed de 280 point..

Med venlig Hilsen ferslev

Godkendelse af svar
Fra : Ferslev

Dato : 13-01-04 15:51

Tak for din interesse granslam.