/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Grænsepolitiet
Fra : Ishoey
Vist : 1027 gange
1 point
Dato : 05-12-03 09:46

En bil bliver stoppet af grænsepolitiet.
Tillykke hr. De er nr. 100 i dag der har sele på.
De har derfor vundet 10.000,-kr.
Hvad kunne de tænke dem at bruge pengene til?
På et kørekort hr. Betjent!

Så lyder det fra sidemanden:
Du skal ikke høre på ham. Han vrøvler altid når han er pisse fuld!

Så siger ham omme fra bagsædet:
Jeg vidste det ville gå galt i en stjålet bil!

Så lyder det med dialekt omme fra bagagerummet:
Har vi passeret grænsen?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 05-12-03 10:06

En mand skulle til en luder, for at få noget på den dumme(selvfølgelig). Han kneppede hende, slikkede hendes fisse, sprøjtede sæd i bøtten på hende og bollede næsten røven af hende. Da de var færdige lå de og slappede lidt af, og manden røg en cigaret. I mellemtiden kom luderens far hjem. Da han opdagede at hans datter lå og slikkede sædresterne op og at en vildtfremmed mand lå splitternøgen og røg en smøg, gik han amok og råbte: "Hva' fanden har du gang i, din fløs?! Her er rygning forbudt!!!"

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 05-12-03 10:19

En mand havde endelig fået sig den ønskede Porsce. Ud på motorvejen, pedalen i bund, 160 fint. Pludselig så han blå blink i bakspejlet, satans...Han besluttede sig at stikke af, trådte på speederen, 180,200,210,230.....betjenten fulgte stadig med. Ok. han giver op. Betjenten kommer hen til vinduet, og ser meget sur ud, og siger "Ved du hvad min herre, min uge har være forfærdentlig, så hvis du på en fredag, lige inden min weekend, provokerer mig på denne måde, skal du få den største bøde jeg kan finde. Men OK. det er snart fyraften, så hvis du kan komme med en bedre undskyldning, end alle andre i løbet af ugen slipper du med skrækken."
Manden siger: "I mandags var der en betjent, der stak af med min kone. Da jeg så blinket, blev jeg rædselsslagen, og troede det var ham der ville levere hende tilbage"
Betjenten: "God weekend min herre"

JMS

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-12-03 10:45

En lille sjofert

Ishoey ringer på døren til massageklinikken,og damen der åbner spørger,hvad kan jeg hjælpe dig med?
Joo hvad kan jeg få for 20 kr??
For 20 kr svarede damen vredt-der kan du gå om i gården,og spille den af
Tak svarede Ishoey og gik
5 minutter senere ringer Ishoey igen på døren
er det nu dig igen,hvad vil du nu?
Jo hvor skal jeg betale

Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 05-12-03 10:47

<<briani
*LOL*

JMS

Accepteret svar
Fra : rasmus91

Modtaget 1 point
Dato : 05-12-03 14:03

Gå da herind og læs mange flere

www.123jokes.dk

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 05-12-03 14:09

Ved I hvorfor briani vasker sig under forhuden med hårshampoo?

Reklamerne siger det giver STØRRE GLANS

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 05-12-03 14:12

briani er til middag hos et ægtepar
og mens de sidder og spiser ligger hunden under bordet.

Pludselig skal briani slå en ordentlig skid.
Han sidder lidt og tænker over hvad han skal gøre
og bliver så enig med sig selv om at langsomt
lade den sive ud og håbe på at hunden får skylden.

Konen løfter på duen og siger vredt til hunden
Så er det vist på tide at du kommer ud derfra
Hunden bliver dog liggende og efter et stykke tid
lader briani veltilfreds med at hunden fik skylden,
endnu en ildelugtende skid slippe ud.

Så er det ud hund,
råber konen inden briani skider dig ihjel...

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 05-12-03 14:13

briani var blevet udstationeret på et ørkenfort.

Da han havde akklimatiseret sig, spurgte han gutterne,
hvad de plejede at gøre, når de savnede kvindeligt selskab.
Vi går ned i stalden og tager en kamel, var svaret.

Den ide var han nu ikke særlig begejstret for, men efterhånden som tiden gik, ændrede han mening.

Til sidst vovede han sig ned i stalden, men bedst som han stod med bukserne nede om anklerne, kom sergenten.
Hvad fanden laver du, mand?
Jeg fik at vide, at jeg skulle tage en kamel,
når jeg var trængende!

Ja, men du skulle sgu da ride ind til byen på den!

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 05-12-03 14:22

briani var vældig kåd i varmen, så han gik på horehuset, og sagde til den store buttede madam, der sad ved døren: "Jeg vil have en pige med store bryster og en lille fjams!" "Hvorfor dog det?" spurgte bordelmutter. "Det kan være lige meget.", snerrede briani, "Jeg vil bare have et skår med store patter og en lille fjams." "Okay, så gå op på rum seks!"

Da briani lå og ventede, bankede det på døren og ind trådte den yndigste pige, man kunne tænke sig...lige efter briani's ønske.

"Nå...", sagde hun med en varm stemme, "Er du fyren med den store mund og den lille pik?"

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 05-12-03 14:26

briani kommer ind på et bordel og vil have noget. Han har desværre kun en halvtresser, så han forhører sig hos bordelmutter, om hun kan tilbyde noget. Ja, siger hun, Jeg kan godt tilbyde noget for en halvtresser, så bare lig dig op på sengen. Han ligger der omkring 10 minutter, hvor der intet sker. Lidt efter kommer han til at kigge op i loftet, og ser et skilt med teksten:

SELVBETJENING!

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey

Dato : 05-12-03 14:27

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-12-03 16:42

Hejsa Ishoey

Takker for dem alle

Håber da ikke at du blev sur over at jeg brugte dit navn i min lille sjofert ?

Kan du have en forsat god dag
Mvh Brian

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 05-12-03 17:09

Selv tak

Nej... Jeg blev ikke sur over at du brugte mit navn, men du fik bare tilbage igen

Ha' en god weekend.

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-12-03 17:15

Hejsa igen

Du får lige disse her til aftens maden

Sidste uge styrtede en helikopter ned på en kirkegård i Århus.
Foreløbig har man fundet over 300 døde ...

Hvad er en ægte vegetar?
-En der kun slikker sin kone, hvis hun har svamp.

Også god Weekend til dig
Brian