/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ideer...
Fra : CiaoStyrer
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 03-12-03 20:18

Skal nok have forstærket stellet, til at køre 70, på en ciao, jeg skulle lige høre, om der var nogle, der havde nogle ideer til hvordan og hvor, ved godt den nok kan holde til det, men for en sikkerheds skyld.....Det ville være træls hvis stellet knækkede....!!! Det må helst ikke kunne ses....

Accepteret svar
Fra : z0unds

Modtaget 50 point
Dato : 04-12-03 14:07

Efter min mening skal man ikke spørge med fart og som du selv siger så hellere være på den sikre side og få stellet forstærket!

For det første så få afmonteret _ALT_ på ciao'en så kun selve stellet er tilbage
Så er mit råd da det tit er bagenden der flækker at få lavet 1 metal plade i hver side ved den trekant der er bagtil og få svejset det til - det hjælper virkelig! Er selv igang med det på et nyt stel! og ved højere tuning skal der forstærket over motoren, men der snakker vi en fart på 80-100

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 04-12-03 19:58

Tak for det men, hvad er det for en trekant...???

Kommentar
Fra : z0unds

Dato : 06-12-03 18:42

trekanten sidder bag motor ophænget .. under sædet .. det er det trekantet hul der er istellet - det skal bare svejses sammen!

Kommentar
Fra : dx_4gear

Dato : 06-12-03 23:20

noget jeg personligt synes er max sejt det er at tune sin ciao for hårdt, male den rød og sætte en mælkekasse bag på!!!!

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 07-12-03 12:23

Okay... Men jeg forstår stadig ikke helt, hvad det er for en trekant, bare kald mig fatsvag..!! Er det den der sider på hjulet.. eller er det den mellem afstivning til bagage bære og afskærmning og stel.. eller hvad er det for en.... Skær det ud i pap til mig....

Min ciao er forøvrigt rød, og får 43mm polini cyllinder kit og 13mm dellorto karburator på og har proma city power udstødning på... men jeg har desvære ikke en mælke kasse men er ved at skaffe en.....

Kommentar
Fra : z0unds

Dato : 07-12-03 15:18

ja, det er som du selv siger mellem afstivningerne af bagage bære og selve stellet .. du svejser simpelthen bare en plade på i hverside så holder det ihvertfald i den ende ..

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 07-12-03 16:46

Tak for svaret z0unds.