/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Så mangler jeg en sang igen!
Fra : sairy
Vist : 223 gange
200 point
Dato : 03-12-03 19:07

Hej!
Nu har jeg igen hørt en sang som jeg ikke kan finde nogen steder.
Det er en dame som synger med en ret lys stemme.
Jeg fik fat i noget af teksten (hvis det da er rigtigt):

'I need a disconnection'
'recognise real love'
'wanna know what love is'
'a smile to keep you warm'

Det er ikke i rækkefølge, men bare små brudstykker.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe.
Tak!
Sara

Kommentar
Fra : SimonSJ

Dato : 03-12-03 19:18

prøv at søge på google det gør jeg selv meget, og mange gange lykkedes det, men så skal du jo vide hvad du søger om!

M.v.h
Simon

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 03-12-03 19:40

Har gennemsøgt google, men ikke muligt med de oplysninger du opgiver.
Har du måske bare et par mere i ærmet????
Eller er man nødt til absolut at kende sangen, og indrømmet, det gør jeg ikke.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : Ferslev

Dato : 05-12-03 10:42

Hvor har du hørt den henne og hvornår?

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 05-12-03 13:26

fik llige fat i disconnection. det er ikke the cardigans er det?kh janni

Kommentar
Fra : sairy

Dato : 06-12-03 11:50

Hej!
Det er ikke 'Disconnection' med the Cardigans. Den har jeg nemlig selv på CD.
Jeg kan desværre ikke mere af teksten, men jeg går ud fra at det er en ny sang. Den blev spillet på Skyradio eller en af de andre som meget sjældent spiller gammel musik.
Jeg har også ledt på google, det plejer jeg altid at gøre før jeg skriver hertil.
Men tak for hjælpen!
KH Sara

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 06-12-03 12:08

Det bedste råd jeg kan give dig er, at gå ind på de to links, og søge med hvad du nu bedst husker.
http://www.absolutelyric.com/
http://www.metrolyrics.com/
Held og lykke

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-12-03 19:48

Jeg ønsker ikke mere at abonnere på dette spørgsmål.
Som spørger, bør du nøje følge dialogen, eller acceptere et af svarene.
Du kan acceptere et svar, ved at klikke på accepter svar i højre side.
Under alle omstændigheder, er dine point tabt. Alle her, giver svar
uden anden erkendtlighed end point. Så gør alle den tjeneste, at fortsætte dialogen,
eller accepter et af svarene. Få lukket / afsluttet dit spørgsmål.
Med venlig hilsen
JMS

NB: jeg læser således ikke flere kommentarer her. Men får ryddet op i mit arkiv.

for øvrigt, glædelig

Kommentar
Fra : sairy

Dato : 10-12-03 20:03

Ja, undskyld mange gange, men hvis du havde taget dig tid til at læse de andre kommentarer, ville du have set at den før dig var fra mig selv. Jeg er meget taknemmelig for den hjælp jeg får herfra, her er jeg blevet hjulpet mange gange, men jeg kan jo ikke sidde og svare på alle spørgsmålene. Jeg svarer en gang i mellem, og det er jo heller ikke nemt lige at finde tid mellem alle de afleveringer og lektier der er på gymnasiet.
Det er heller ikke min erfaring at folk lukker deres spørgsmål før de har fået svar. Men det kan godt være at jeg burde gøre det, for det lader til at sangen er umulig at finde!
Problemet er bare, at jeg er ret ny her, så jeg ved ikke hvordan man lukker et spørgsmål. Kan det lade sig gøre? (bort set fra at acceptere et svar selvfølgelig.)
Men mange tak for al hjælpen!
KH Sara

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 10-01-05 19:55

Jeg er 99,9 % på at det er den her:

Oh baby I know it's hard
Finding your way
And darling if your clouds
Won't go away

And if your sun keeps hiding
Don't let it get you down
You've got my heart shining

Love will keep you warm

Oh baby I still believe
In dreams come true
Sweet darling there is a wonder
In all that you do

If a storm is coming
Don't let it tear you apart
You've got my heart humming
So stop trying so hard

Love will keep you warm

Stop trying so hard
You know you're running
Around like a fool
You're fooling your heart
So get your feet back down
On the ground
Love is all around

Love will keep you warm
Keep you safe from harm

You know I still believe

er swan lee her er teksten:

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 10-01-05 19:56

ups det sidste mentes bare at swan lee synger den!!!!