/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
6 gear eller 5 gear til Monster 620???
Fra : 080482
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 01-12-03 00:28

Hej
Jeg er i fuld gang med at skrabe penge sammen til en Ducati Monster 620. Spørgsmålet er bare om jeg skal købe den med 5 gear og en skivebremse, eller om jeg skal tage den med 6 gear og to skivebremser... Hvad er egentlig forskellen?? Trækker cyklen bedre med flere gear, er den mere økonomisk på den ene måde, hva er forskellen, for der må jo være noget der adskiller cyklen med 5 gear, fra cyklen med 6 gear??

Håber på at få lidt hjælp.
Anders

Accepteret svar
Fra : johanj

Modtaget 100 point
Dato : 01-12-03 13:44

jeg vil nok mene 6 gear og to skivebremser

mvh johanj

Godkendelse af svar
Fra : 080482

Dato : 01-12-03 18:14

Tak for svaret johanj.
Men mit spørgsmål gik egentlig på hvad forskellen på de to maskiner er!?
Har det også umiddelbart sådan at den med 6 gear må være den bedste, men hvorfor???
Kender du noget til dem eller hvad?
mvh anders

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-12-03 17:23

Jeg ville vælge de to skivebremser som første prioritet.
Med seks gear kan du bedre vælge den optimale trækkraft.
Emesen.